کد خبر: 95244
A

حجت الاسلام منتجب نیا: اصلاح‌طلبان چوب ناتوانی دولت آقای روحانی را می خورند/ روحانی اصلاح‌طلب نبوده و نخواهد بود

منتجب نیا گفت: در قوه مجریه تعداد اندکی از اصلاح‌طلبان دسته چندم وجود دارد و ما نمی‌توانیم بگوییم که این دولت اصلاح‌طلبان است، اما متاسفانه چه دوست داشته باشیم یا نه، در افکار عمومی اعتقاد دارند که اصلاح‌طلبان این دولت را بر سر کار آوردند و از آن حمایت کردند.

حجت الاسلام منتجب نیا: اصلاح‌طلبان چوب ناتوانی دولت آقای روحانی را می خورند/ روحانی اصلاح‌طلب نبوده و نخواهد بود

به گزارش دیده بان ایران؛ رسول منتجب نیا گفت: مجموعه بخش‌های مختلف نظام باید برای حل مشکلات مردم برنامه‌ریزی کنند و همچنین مسئولان برای کمتر کردن فاصله ایجادشده بین خود و مردم باید چاره‌ای بیندیشند تا در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ بتوانیم یک نمایش اقتدار برگزار کنیم و از سوءاستفاده دشمنان جلوگیری کنیم. اگر در انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت مردم پایین باشد بی‌شک دشمنان ما را به این متهم می‌کنند که مردم به شما بی‌اعتماد شده‌اند.

وی افزود: به اصولگرایان و اصلاح‌طلبان توصیه می‌کنم برای حضور مردم در انتخابات دغدغه داشته باشید و از رفتارهای نامناسب دوری کنید تا ما سال آینده با حضور باشکوه مردم بتوانیم نظام را بار دیگر تثبیت کنیم. من به‌شدت تاسف می‌خورم برای کسانی که می‌گویند چه مردم در انتخابات حضور داشته باشند، چه از شرکت کردن در انتخابات خودداری کنند باید طیف ما برنده انتخابات شود.

او در ادامه گفت: این افراد اعتقاد دارند که حضور مردم در انتخابات پایین باشد اما اصلاح‌طلبان در انتخابات پیروز نشوند و علنا اعلام می‌کنند که ما در انتخابات ریاست‌جمهوری یا مجلس را پیروز می‌شویم چه بسا مشارکت مردم در انتخابات پایین باشد. این تفکر باعث می‌شود که به نظام ظلم شود و شما نظام را زیر سوال می‌برید. این افراد باید تلاش کنند مردم در صحنه انتخابات حضور پیدا کنند و اعتماد مردم را جلب کنند. همچنین اصلاح‌طلبان هم باید برای به‌دست آوردن رای مردم و اعتماد اکثریت مردم به آنها برای انتخابات تلاش کنند. البته من بازهم می‌گویم اعتقاد دارم که اصلاح‌طلبان در این دولت چوب ناتوانی دولت آقای روحانی را خورده‌اند و در آینده هم خواهد خورد.

منتجب نیا بیان کرد: رقبای اصلاح‌طلبان از ضعف دولت سوءاستفاده می‌کنند و مقصر همه مشکلات را به گردن اصلاح‌طلبان می‌اندازند. اصولگرایان بر طبل می‌کوبند که دولت آقای روحانی اصلاح‌طلب است و شما وضعیت کشور را به این نقطه رسانده‌اید. اما ما بارها تاکید کرده‌ایم که دولت آقای روحانی اصلاح‌طلب نبوده و نخواهد بود. اصلاح‌طلبان در یک شرایط خاص برای پرهیز از یک بحران شدید به کاندیدای نیابتی خود رای دادند و از دکتر روحانی حمایت کردند. اصلاح‌طلبان می‌دانستند که دکتر روحانی از قشر اصلاحات نیستند اما بنا به شرایط خاص جامعه از ایشان حمایت کردند.

دبیرکل حزب جمهوریت در پایان گفت: در قوه مجریه تعداد اندکی از اصلاح‌طلبان دسته چندم وجود دارد و ما نمی‌توانیم بگوییم که این دولت اصلاح‌طلبان است، اما متاسفانه چه دوست داشته باشیم یا نه، در افکار عمومی اعتقاد دارند که اصلاح‌طلبان این دولت را بر سر کار آوردند و از آن حمایت کردند. دولت باید به افکار عمومی برای این مشکلات ایجادشده در جامعه پاسخگو باشد و اعلام کند که تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم کرده اما موفق نشده است. دولت آقای روحانی حداقل در این سال آخر که سرکار است طوری رفتار کند که مردم بعد از پایان دولت یازدهم از این دولت به نیکی یاد کنند و از بدنامی در چشمان مردم ایران جلوگیری نماید.

منبع: آرمان ملی
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر