کد خبر: 95686
A

امام جمعه همیشه خندان تهران کدام صفحه توییترش را تکذیب می کند؟

امام جمعه موقت تهران پس از مواجه شدن با واکنش گسترده کاربران در شبکه های اجتماعی بلافاصله اعلام کرد که صفحه مورد نظر هیچ ارتباطی با او ندارد. این در حالی است که این صفحه ضمن دنبال کردن افراد شناخته شده جناح اصولگرا در توییتر آدرس صفحه اینستاگرامش را هم معرفی کرده است.

امام جمعه همیشه خندان تهران کدام صفحه توییترش را تکذیب می کند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ استاندارد دوگانه مسئولان کشور در برخورد با شبکه های اجتماعی موضوع تازه ای نیست. طی سال های گذشته همواره این منسوبان هسته سخت قدرت تا وقتی با استفاده از ظرفیت اینترنت بدون فیلتر از این شبکه ها استفاده می کنند و به جناح مخالف و یا دولت حمله می کنند شبکه خوبی است اما وقتی اظهارنظر قلبی آنها با واکنش گسترده مردم مواجه می شود آن وقت اولین واکنش آنها تکذیب داشتن صفحه در این شبکه های اجتماعی است.

به عنوان مثال حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، امام جمعه موقت تهران پس از مواجه شدن با واکنش گسترده کاربران در شبکه های اجتماعی بلافاصله اعلام کرد که صفحه مورد نظر هیچ ارتباطی با او ندارد. این در حالی است که این صفحه ضمن دنبال کردن افراد شناخته شده جناح اصولگرا در توییتر آدرس صفحه اینستاگرامش را هم معرفی کرده است. 

پیشتر اکانت توییتر سعید جلیلی و ابراهیم رئیسی هم شامل همین مراحلی بود که بالا به آن اشاره شد.

بیشتر بخوانید:

حاج علی اکبری: من نگفتم زمینه‌ برای تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی در سال ۱۴۰۰ فراهم شده است

امام جمعه تهران: زمینه‌ها برای تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی در سال ۱۴۰۰ در حال فراهم شدن است

WhatsApp Image 2020-11-21 at 2.43.38 PM

WhatsApp Image 2020-11-21 at 2.44.23 PM

 

منبع: دیده بان ایران

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر