کد خبر: 9963
A

حضرتی خطاب به لاریجانی: شما که عاقل و فیلسوف هستید، خدا شاهد است با این برنامه گره بر گره می‌افزاییم

عضو فراکسیون امید به انتقاد از روند بررسی برنامه توسعه ششم در مجلس پرداخت و خطاب به لاریجانی گفت:شما که آدم عاقل و فیلسوفی هستید،یک بررسی کنید.خدا شاهد است جز اینکه گره‌ بر گره اضافه کنیم، کار دیگری انجام نمی‌دهیم.

حضرتی خطاب به لاریجانی: شما که عاقل و فیلسوف هستید، خدا شاهد است با این برنامه گره بر گره می‌افزاییم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، الیاس حضرتی نماینده اصلاح طلب مجلس، نماینده اصلاح طلبی بود که به انتقاد از روند بررسی لایحه برنامه توسعه ششم در مجلس پرداخت و در همان ابتدای سخنانش خطاب به رئیس مجلس گفت: خطابم با شما است خواهشا یکی که می‌خواهد آرام و مودبانه از شما وقت بگیرد توجه کنید که نیاز به داد و نعره نباشد.

رئیس مجلس در واکنش به این گلایه حضرتی که به صورت غیرمستقیم اشاره به صحبت‌های رد و بدل شده میان کواکبیان و لاریجانی داشت، گفت: شما که اهل این کارها نیستید. به نوبت باید وقت بدهند.

کواکبیان در جلسه صبح تلاش کرد تا با فریاد به بیان اخطار بپردازد. نکته‌ای که موجب شد تا رئیس مجلس در واکنش به فریادهای او گفت: شما فکر می‌کنید که اگر صدایتان بلند شود حرفتان معقول تر می‌شود. اگر با همین صدا، میکروفونتان قطع شود، باز هم صدای شما را می‌شنویم.

حضرتی در ادامه اخطارش خطاب به لاریجانی تأکید کرد: ما دو هفته است که در اینجا بحث می‌کنیم. شما که آدم عاقل و فیلسوفی هستید توجه کنید، یک بررسی بکنید، ما دو هفته است که  که تعدادی از مواد را به کمیسیون فرستادیم و تعدادی را تصویب کردیم و تعدادی هم که عین قانون جاری است را داریم خراب می‌کنیم. خدا شاهد است جز اینکه گره ای بر گره مشکلات اضافه کنیم، کار دیگری انجام نمی‌دهیم. چاره دیگری هم نداریم.

وی افزود: شما بزرگواری کنید به عنوان مدیر جلسه،‌ به ماده 153 متوسل شوید. کمیسیون زحمت کشیده است هر آشی درست کرده است،‌اول مصوبه کمیسیون مطرح شود که یا تصویب می‌شود یا رد می‌شود.

رئیس مجلس این اخطار عضو فراکسیون امید را اینگونه پاسخ داد: اولا باید بگویم که از ماده 153 نمی‌توانیم استفاده کنیم. واقعا برایمان امکان پذیر نیست شما مطمئن باشید از ماده 153 هم بخواهیم استفاده کنیم همین اتفاق می افتد. خیلی تاثیر ندارد فقط اگر دوستان کمک کنند خیلی موافق و مخالف صحبت نکنند.

منبع: خبرآنلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر