کد خبر: 14027
A

بازیگران "فصل نرگس" نشست خبری را هم تحریم کردند / صباغ سرشت: خوشحالم که در فهرست نامزدها نیستیم

نشست خبری فیلم سینمایی "فصل نرگس" امروز در محل سالن سعدی مرکز همایش های برج میلاد تهران (کاخ جشنواره) برگزار شد.

بازیگران "فصل نرگس" نشست خبری را هم تحریم کردند / صباغ سرشت: خوشحالم که در فهرست نامزدها نیستیم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ نشست خبری فیلم سینمایی "فصل نرگس" امروز در محل سالن سعدی مرکز همایش های برج میلاد تهران (کاخ جشنواره) برگزار شد.
 
این مراسم در حالی برگزار شد که تمامی عوامل فیلم به جز "سحر صباغ سرشت" این جلسه را تحریم کرده بودند.
 
 
 
صباغ سرشت در ابتدای این نشست گفت: گروه فصل نرگس هیچ مشکلی با هم ندارند و در طول جشنواره با هم فیلم ها را دیدیم. در سینماهای مردمی در کنار هم بودیم اما امروز من تنها هستم. این اصلاً به دلیل اختلاف بین ما نیست.
 
وی ادامه داد: علت اینکه غیبت ما، ناخوش احوالی گروه از روند برگزاری جشنواره در انتخاب آثار و اعلام زودهنگام اسامی نامزدهای جشنواره است. من از طرف گروه اینجا هستم تا به سوالات پاسخ بدم. 
 
وی با اشاره به روند بد اکران این فیلم تصریح کرد: امروز این فیلم نباید نمایش داده می شد، اگر فیلم در شرایطی مساوی با سایر فیلم ها اکران می شد قطعاً استقبال از اثر بیشتر بود. این اعلام اسامی ناخودآگاه جمعیت را کم می کند.
 
تهیه کننده فیلم "فصل نرگس" افزود: من به نمایندگی تمام همکاران گروه تنها آمدم تا بیش از این وقت جشنواره را نگیریم. اما یک خواهش از شما دارم. ما حتماً بعد از جشنواره در فضایی صمیمی و امن و مطمئن فقط برای اصحاب رسانه فیلم را به نمایش خواهیم گذاشت.
 
وی این حرکت را سنجیده خواند و تاکید کرد: این حرکت را نشانه اعتراض ندانید. من مفتخرم که در چنین فهرستی نیستیم. داوری و انتخاب نباید سلیقه ای باشد که بود. من خشمگین و ناراحت نیستیم بلکه خوشحالیم که در این فهرست نیستیم.
 
صباغ زاده خاطرنشان کرد: این تصمیم را قبل از فیلم گرفتیم چون حالمان اصلاً خوش نبود. واقعیت امر واقعاً نمی دانم این نحوه برگزاری چگونه و چطور صورت گرفته است. اگر قرار است کاندیدا 48 قبل اعلام شوند، فیلم های بخش مسابقه باید قبل این زمان نمایش داده شوند. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر