کد خبر: 143473
A
دیده‌بان ایران سو مدیریت شهرداری اصفهان در برگزاری یک نمایش میلیاردی را بررسی کرد؛

تا پای جان هنوز بی جان است/ روایتی از به باد دادن چندین میلیارد تومان توسط شهرداری اصفهان

بررسی‌های دیده‌بان ایران نشان می‌دهد که شهرداری اصفهان با وجود هزینه چندین میلیاردی برای اجرای یک نمایش؛ نتوانسته رضایت مخاطبان خود را تأمین و چندین هزار تماشاگر را بدون دلایل قانع کننده راهی منازل خود کرده است.

تا پای جان هنوز بی جان است/ روایتی از به باد دادن چندین میلیارد تومان توسط شهرداری اصفهان

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ پس از تبلیغات گسترده رسانه‌ای، محیطی و تلویزیونی در شبکه های استانی و ملی علیرغم اینکه دو شب از زمان آغاز نمایش «تا پای جان» می‌گذرد شواهد و پیام‌های شهروند خبرنگاران از عدم اجرای این برنامه در دومین شب علیرغم حضور ۴ هزار نفر مخاطب در محل خبر می‌دهد، از ناهماهنگی سرویس‌هایی که مردم را از ورودی به محل نمایش برده بودند و هنگام بازگشت مردم در محل حاضر نشدند تا بسنده کردن دست اندرکاران برنامه به خاطره گویی و وقت کشی توسط مجری، همه نشان داد خبری از نمایشی که برای آن تبلیغات گسترده تحت عنوان بزرگترین نمایش ترکیبی کشور شده بود، نیست و عملا ادامه این برنامه و حضور مخاطبین در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ هنوز توضیح صحیحی از سوی مسؤولان برگزاری مراسم برای ناهماهنگی‌ها و مشکلات متعدد ارائه نشده است و تنها خبرگزاری ایمنا متعلق به شهرداری اصفهان پس از کنسلی برنامه در شب اول اقدام به انتشار خبری از سوی مسؤولانی بدون نام کرد که از برگزاری برنامه در دومین شب خود خبر دادند و توضیحی در خصوص مشکلات و علت عدم برگزاری نیز ارائه نشده بود، که البته علیرغم انتشار این خبر از سوی رسانه شهرداری اصفهان بازهم برنامه به صورتی که قرار بود اجرایی بشود، اجرا نشد و «تا پای جان» جان نگرفت.

04a6e055-f890-441f-aeee-c2628ec2918e

چندی پیش معاون فرهنگی شهردار و مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در نشست خبری ۲۵ آبان روز حماسه و ایثار اصفهان که اکنون به عنوان روز اصفهان نیز نامگذاری شده است، از هزینه ۱۶ میلیارد تومانی شهرداری برای برنامه‌های مناسبتی این روز خبر داده بود که بحث برانگیز شده بود.

بر اساس گزارش دیده‌بان ایران؛ مراسمات روز اصفهان در گذشته در آذرماه یا اردیبهشت ماه اجرا میشد و امسال با تصمیم مدیریت شهری اصفهان و ابلاغ شورای عالی انقلاب فرهنگی در سالروز حماسه ۲۵ آبان، قرار است مراسم روز اصفهان نیز برگزار گردد.

گفته میشود برنامه «تا پای جان» مهمترین برنامه روز اصفهان است که با همکاری ارتش و مدیریت و اجرای شهرداری اصفهان طراحی شده که تا اینجا دو شب کنسلی و نارضایتی شدید مخاطبین را به دنبال داشته است. این اتفاق در حالی رخ داده که شهرداری اصفهان در روزهای اخیر تبلیغات گسترده‌ای را برای تماشای این نمایش در سطح شهر به راه انداخته بود.

دیده‌بان ایران آمادگی دارد پاسخ مسئولان شهری و فرهنگی شهرداری اصفهان در خصوص این اتفاق را دریافت و در راستای رسالت رسانه‌ای خود، پاسخ دریافتی را نیز برای روشن شدن بیشتر موضوع منتشر کند.

منبع: سایت دیده‌بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر