کد خبر: 148488
A

فرش قرمز جشنواره فجر حذف شد

مجتبی امینی، دبیر جشنواره فیلم فجر اعلام کرد امسال فرش قرمز نخواهیم داشت.

فرش قرمز جشنواره فجر حذف شد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ جلسه نشست دبیر چهل و یکمین جشنواره فجر با اصحاب رسانه در روز دوشنبه ده بهمن ماه در سالن ۱۲ پردیس سینمایی ملت با حضور مجتبی امینی، دبیر جشنواره و مسعود نجفی، مدیر روابط‌عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برگزار شد.

مجتبی امینی دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم فجر پشت تریبون حاضر شد و این طور شروع کرد: «در ابتدای صحبت‌هایم یادی کنیم از حادثه زلزله خوی، که در روز گذشته اتفاق افتاد و جا دارد که از حادثه دیدگان یادی شود. خدا را شکر که شرایط برگزاری چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر مهیا شد و نزدیک می‌شویم به روزهای آغازین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و ان شالله به یاری و کمک و همراهی شما بزرگواران رسانه در ۱۲ بهمن ماه ان شالله جشن شروع سال سینمای ایران اتفاق خواهد افتاد.»

وی افزود: «شرایط سختی را امسال داشتیم. برگزاری جشنواره و برنامه‌ریزی هایی که باید شکل می‌گرفت به دلیل مشکلاتی که چند ماه گذشته در کشور ایجاد شد و التهاباتی که بود روند تولید آثار سینمای کشور یک مقدار با تأخیر روبه‌رو کرد و تولیدکنندگان آثار و تهیه‌کنندگان محترم و عوامل فیلم یک مقدار سرعت ساخت شان به تأخیر افتاد هم در حوزه لوکیشن و هم مباحث تولیدی.

دبیر جشنواره درباره حذف فرش قرمز از این دوره گفت: «درباره فرش قرمز، جشنواره باید با سبک ایرانی اسلامی هماهنگ باشد و نباید با دست فرمان کشورها و فرهنگ غربی کار کنیم.»

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر