کد خبر: 155416
A

اعتراض پسر ناصرملک مطیعی به مصادره این هنرمند؛ حالا که دق مرگش کردید تصویرش را پخش می‌کنید؟!+فیلم

مجموعه مستند «خانه‌های نورانی» از شبکه مستند پخش شد؛ در این مستند تصاویری از ناصر ملک‌مطیعی، بازیگر فقید سینمای ایران به نمایش درآمد که با واکنش تند پسر این بازیگر فقیدِ ممنوع الکار مواجه شد. در مستند صداوسیما ناصرملک مطیعی هنرمندی نماز خوان معرفی شده است! پسر ملک مطیعی نوشت: با خودتان فکر نکنید حالا که ملک مطیعی نیست، می‌توانیم به نفع خودمان مصادره اش کنیم!

اعتراض پسر ناصرملک مطیعی به مصادره این هنرمند؛ حالا که دق مرگش کردید تصویرش را پخش می‌کنید؟!+فیلم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مجموعه مستند «خانه‌های نورانی» از شبکه مستند پخش شد؛ در این مستند تصاویری از ناصر ملک‌مطیعی، بازیگر فقید سینمای ایران به نمایش درآمد که با واکنش تند پسر این بازیگر فقیدِ ممنوع الکار مواجه شد.

همرمان با انتشار خبر پخش تصاویر ناصر ملک‌مطیعی در شبکه مستند صدا و سیما، امیرعلی ملک‌مطیعی فرزند این بازیگر در بخشی از یادداشت در واکنش به این اتفاق و با اشاره به جلوگیری از پخش دو گفتگوی ناصر ملک‌مطیعی از صداوسیما نوشت:

چطور وقتی ناصر ملک مطیعی زنده بود، نفس می‌کشید و منتظر دیدن گفتگوهایش در تلویزیون بود تصویرش را پخش نکردید؟! نامش را بر زبان نیاوردید؟!

حالا که دق مرگش کردید تصویرش را پخش می‌کنید؟! به عنوان فرزند ناصر ملک مطیعی به عنوان کسی که شاهد اشک‌های ناصر ملک مطیعی به دلیل رفتار ناجوانمردانه‌ی صدا و سیمای میلی با او بودم راضی نیستم حتی یک فریم از پدرم را در صدا و سیمایتان پخش کنید!

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر