کد خبر: 177381
A

واکنش جبلی به پوشش متفاوت ژیلا صادقی

گفته می‌شود در تمام ادوار انتخابات در کشور، صداوسیما شرایط و حال و هوایی متفاوت پیدا می‌کند.مجریان و گویندگان هم در گفتار و هم در نمود و نمایش ظاهری، آزادترند و دست بازتری دارند. با این اوصاف، پوشش متفاوت این مجری زن تلویزیون باسابقه (ژیلا صادقی) اتفاق قابل پیش‌بینی بود.

واکنش جبلی به پوشش متفاوت ژیلا صادقی

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ هفته گذشته، ژیلا صادقی، مجری با سابقه صدا وسیما، با پوششی متفاوت از عرف همیشگی صدا و سیما در قاب تلویزیون ظاهر شد که واکنش‌‌‌های گسترده‌ای را در محافل خبری و رسانه‌ای داخلی و خارجی برانگیخت و هر یک تحلیلگران برداشت متفاوتی از این موضوع داشتند.

برخی پوشش متفاوت این مجری را  نشانه‌ای از تغییر در سیاست‌های صداو سیما در حوزه پوشش بانوانی دانسته اند که در رسانه ملی فعالیت می‌کنند و برخی این تغییر پوشش نه چندان غیر عادی را با عینک سیاست زدگی تحلیل کردند و آن را آسان‌‌‌گیری‌ها و تسامحاتی مقطعی در آستانه نزدیک شدن به ایام انتخابات به شمار آورند.
گفته می‌شود در تمام ادوار انتخابات در کشور، صداوسیما شرایط و حال و هوایی متفاوت پیدا می‌کند. بسیاری از کسانی که تا پیش از انتخابات، امکان حضور و نمایش در قاب این رسانه را نداشته‌اند، در حال و هوای انتخاباتی کشور، سهمی از امواج جام جم را از آن خود می‌کنند.
 
مجریان و گویندگان نیز هم در گفتار و هم در نمود و نمایش ظاهری، آزادترند و دست بازتری دارند. با این اوصاف، پوشش متفاوت این مجری باسابقه (ژیلا صادقی) اتفاق قابل پیش‌بینی بود.
 
 در همین زمینه این موضوع را از پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما، پیگیری کردیم و با طرح سوالی مبنی بر اینکه آیا در آستانه انتخابات بودن کشور در انتخاب نحوه پوشش این مجری تاثیر داشته است یا خیر، پاسخ داد: قاعده پوشش در صدا و سیما باید با رعایت حدود شرعی، قاعده و ضابطه صدا وسیما باشد و اگر تخلفی در این زمینه رخ داده باشد، تذکر داده می‌شود. 

منبع: تابناک

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر