کد خبر: 142161
A

ایلان ماسک اعضای هیات مدیره توییتر را اخراج کرد

ایلان ماسک امروز جمعه کنترل کامل و اداره شبکه اجتماعی توییتر را به دست گرفت و در اولین اقدام اعضای هیات مدیره این شرکت را اخراج کرد. واشنگتن پست و سی‌ان‌بی‌سی به نقل از منابع ناشناس گزارش دادند که ماسک، «پاراگ آگراوال» مدیر اجرایی و همچنین مدیر مالی شرکت و رئیس ایمنی توییتر را برکنار کرده است.

ایلان ماسک اعضای هیات مدیره توییتر را اخراج کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران به نقل از فرانس۲۴؛ واشنگتن پست و سی‌ان‌بی‌سی به نقل از منابع ناشناس گزارش دادند که ماسک، «پاراگ آگراوال» مدیر اجرایی و همچنین مدیر مالی شرکت و رئیس ایمنی توییتر را برکنار کرده است.

نهایی شدن معامله میان صاحبان توییتر و ایلان ماسک نقطه اوج یک کشمکش طولانی و طولانی بین این میلیاردر و شبکه اجتماعی توییتر است که نهایتاً با یک قرارداد 44 میلیاردی به پایان رسید. این درحالی است که ماسک دیروز پنجشنبه با یک روشویی به ساختمان توییتر در سانفرانسیسکو مراجعه کرده بود.

گفتنی است ماسک بلافاصله پس از پذیرفته شدن پیشنهاد خریدش در ماه آوریل، سعی کرد از قرارداد توییتر عقب‌نشینی کند و در ماه ژوئیه گفت که قرارداد را لغو می‌کند زیرا توسط توییتر بر سر تعداد حساب‌های ربات جعلی گمراه شده است- ادعاهایی که توسط شرکت رد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر