کد خبر: 127559
A

نظام وظیفه: یزدانی و مرادمند از حضور در تیم ملی و استقلال محروم شدند/ معافیت وحید امیری باید محرمانه بماند

معاون اجتماعی نظام وظیفه از محرومیت دو بازیکن تیم فوتبال استقلال از حضور در تیم ملی و تیم باشگاهی خبر داد.

نظام وظیفه: یزدانی و مرادمند از حضور در تیم ملی و استقلال محروم شدند/ 
معافیت وحید امیری باید محرمانه بماند

به گزارش دیده بان ایران؛ حسین زاهدی معاون اجتماعی نظام وظیفه صبح امروز یکشنبه ضمن اعلام این خبر تاکید کرد: این دو بازیکن دیگر اجازه فعالیت فوتبالی ندارند و می‌توانند در محل خدمت‌شان اگر تیم ورزشی باشد در آنجا فعالیت کنند!

وی تاکید کرد: در آبان ماه به استقلالی‌ها گفتیم یزدانی و مرادمند فقط تا نیم فصل می‌توانند در تیمشان باشند.

همچنین گفتنی است پس از مطرح شدن بحث اعزام به سربازی سیاوش یزدانی و حسین مرادمند، استقلالی ها در فضای مجازی پای وحید امیری را نیز به میان کشیدند. آبی پوشان اعتقاد داشتند که درخصوص نوع معافیت این بازیکن شک و شبهه وجود دارد. مسئله ای که تاکنون با واکنش خود این بازیکن همراه نشد.

در همین خصوص، حسین زاهدی معاون اجتماعی سازمان نظام وظیفه نیروی انتظامی در گفتگو با برنامه سلام صبح بخیر در رابطه با نوع معافیت بازیکن پرسپولیس پاسخ داد: سازمان وظیفه عمومی امین مردم است. اطلاعات شخصی افراد را به هیچ عنوان در اختیار رسانه ها قرار نمی دهد.

وی درباره اینکه امیری معافیت پزشکی دارد یا خیر گفت: ما نمی توانیم اینها را خدمت شما عرض کنیم چون موضوعات شخصی است. من از شما خواهش دارم که به موضوعات شخصی افراد ورود پیدا نکنیم.

معاون اجتماعی سازمان نظام وظیفه نیروی انتظامی ادامه داد: اگر کسی قصد دارد گزارشی مبنی بر تخلفی را ارائه کند، می تواند مراجعه کند، گزارشی را به سازمان لیگ یا سازمان نظام وظیفه عمومی ارائه بدهد که رسیدگی می شود.

زاهدی درباره اینکه گفته می شود زمان معافیت پزشکی در سال 90 بوده است گفت: عذرخواهی می کنم، ما براساس وظیفه ای که داریم، اطلاعات شخصی افراد را به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار نمی دهیم. اگر لازم باشد، سازمان لیگ به صورت رسمی از ما استعلام می گیرد و ما کامل به همه عزیزان توضیح می دهیم. معافیت این عزیز و وضعیت شخصی او باید حتما محرمانه بماند./ رسانه ها

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر