کد خبر: 137700
A

کدام بازیکنان از لیست استقلال خارج می شوند؟

با جذب سه بازیکن جدید در استقلال این تیم باید چند بازیکن خود را راهی تیم های دیگر کند تا لیست استقلال برای این فصل به حدنصاب برسد.

کدام بازیکنان از لیست استقلال خارج می شوند؟

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ خرید قرضی محبی از سانتاکلارا و بازگشت قرضی قائدی از الشباب و همچنین معافیت سیاوش یزدانی لیست این تیم برای لیگ بیست و دوم پر شده است و ساپینتو قصد دارد نام سه بازیکن را در لیست خروج استقلال قرار دهد.

اخبار رسیده از باشگاه استقلال حاکی از این دارد اولین خروجی این تیم از خط دفاع باشد.با اضافه شدن یزدانی و صدور کارت پایان خدمت مرادمند و حضور غلامی ،  سیلوا و چشمی استقلال در خط دفاعی با ترافیک زیادی مواجه شده است به همین دلیل ساپینتو قصد دارد حسینی مدافع فصل گذشته هوادار که به استقلال پیوسته بود را در لیست خروجی این تیم قرار دهد.حسینی فصل گذشته با نمره بالا متریکا جز بهترین مدافعان لیگ برتر بود.این بازیکن با پیشنهاد جدی از تراکتور مواجه شده است و گفته می شود بردیف نظر مثبتی روی این بازیکن دارد.

دومین خروجی استقلال احتمالا در خط هافبک خواهد بود.با حضور مهدی پور، نیک نفس و رضاوند احتمالا دومین خروجی ساپینتو بین سعید مهری و عزیزبک آمانوف باشد.آمانوف که فصل گذشته به استقلال پیوست عملکرد خوبی در تیم مجیدی داشت اما به نظر می رسد این بازیکن ازبک نتوانسته نظر ساپینتو را در تمرینات جلب کند تا یکی از گزینه های خروج استقلال باشد.

دیگر هافبکی که احتمالا در لیست خروج ساپینتو قرار خواهد گرفت سعید مهری است. بازیکنی که پست اصلی او هافبک دفاعی است و با حضور بازیکنانی چون مهدی پور و نیک نفس که هر دو مدعی حضور در تیم ملی هستند او‌ جایی در ترکیب استقلال نخواهد داشت.مهری فصل گذشته هم جز بازیکنانی بود که فرصت بازی به او نرسید.

و اما سومین خروجی استقلال در خط حمله خواهد بود. با جذب محبی و قایدی استقلال ترافیک زیادی در خط حمله خواهد داشت. رمضانی، مطهری، شهباززاده و بابایی بازیکنانی هستند که هر کدام می توانند برای هر خط دفاعی مشکل ساز باشند اما با توجه به لیست استقلال یکی از این بازیکنان باید راهی تیم دیگری شود. از اردوی استقلال خبر می رسد ارسلان مطهری با پیشنهاد جدی از تراکتور مواجه شده است و احتمال جدایی او نسبت به دیگر بازیکنان بیشتر است.

در نهایت از بین حسینی،سعید مهری،آمانوف و مطهری سه بازیکن از استقلال جدا می شوند تا لیست این تیم با حضور محبی و قایدی و یزدانی برای فصل آینده بسته شود.

منبع: سایت دیده‌بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر