کد خبر: 145641
A

انگلیسی‌ها دوسال دیگر با "ساوت‌گیت" تمدید کردند

با اعلام اتحادیه فوتبال انگلیس، گرت ساوت‌گیت به مسئولیت خود در تیم ملی این کشور ادامه می دهد.

انگلیسی‌ها دوسال دیگر با "ساوت‌گیت" تمدید کردند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ پس از چند روز بحث و گمانه زنی، گرت ساوت‌گیت در سمت خود ابقا شد. فدراسیون فوتبال اکنون تایید کرده است که ساوت‌گیت به عنوان سرمربی تیم ملی باقی خواهد ماند تا دو سال پایانی قراردادش را نیز روی نیمکت سه شیرها بنشیند.

انتظار گسترده ای وجود داشت که پس از حذف انگلیس از رقابت های جام جهانی، ساوت‌گیت از سمت خود استعفا دهد، اما او اکنون تصمیم گرفته است که تا یورو 2024 در این سمت باقی بماند.

در اطلاعیه ای که از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس صادر شده، آمده است که «ساوت‌گیت همیشه از حمایت کامل ما برخوردار بود و برنامه ریزی ما برای یورو از هم اکنون شروع می شود.»

پس از شکست انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی مقابل فرانسه، این سرمربی 52 ساله گفت: برای تصمیم گیری صحیح به زمان نیاز دارم. از لحاظ عاطفی شما احساسات بسیار متفاوتی را پشت سر می گذارید. انرژی لازم برای عبور از این مسابقات بسیار زیاد است.

او همچنین گفته بود: من می خواهم تصمیم درستی بگیرم، حالا هر چه که می خواهد باشد. من باید مطمئن باشم که برای تیم، برای انگلیس، برای اتحادیه فوتبال انگلیس و برای خودم تصمیم درستی می گیرم.

گرت ساوت‌گیت توانست انگلیس را پس از سالها، به فینال یک تورنمنت مهم برساند. او با سه شیرها به فینال یورو 2020 رسید اما برابر ایتالیا مغلوب شد. پیش از آن، تیم او تا نیمه نهایی جام جهانی 2018 نیز پیش رفته بود ولی نتوانست از سد کرواسی عبور کند و در بازی رده بندی نیز به بلژیک باخت.

حالا ساوت‌گیت امیدوار است که بتواند در آخرین فرصت خود، انگلیس را به رویای قدیمی قهرمانی در یک تورنمنت مهم برساند و در پایان رقابت های یورو 2024، کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد.

منبع: ورزش سه

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر