کد خبر: 148457
A

شیخ دیاباته از استقلال شکایت کرد

مهاجم فعلی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل اینکه باشگاه استقلال مطالباتش را پرداخت نکرده است، از این باشگاه به فیفا شکایت کرد.

شیخ دیاباته از استقلال شکایت کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مهاجم فعلی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل اینکه باشگاه استقلال مطالباتش را پرداخت نکرده است، از این باشگاه به فیفا شکایت کرد.

شیخ دیاباته مهاجم فعلی تیم فوتبال پرسپولیس که سابقه دو فصل بازی در استقلال را دارد، از باشگاه سابق خود به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از استقلال به فیفا شکایت کرد. این مهاجم اهل کشور مالی پرسپولیس مدعی شده باشگاه استقلال مبلغ 79 هزار دلار بابت حقوق دو ماه پایانی حضورش در این تیم را پرداخت نکرده است.

فیفا از باشگاه استقلال درخواست ارسال دفاعیات کرد که این باشگاه توضیح داد تنها مطالبات باقیمانده دیاباته یک ماه است و ماه دوم آن ارتباطی به استقلال ندارد. گفته می‌شود اختلاف استقلال و دیاباته به دلیل طولانی شدن مسابقات فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا بوده است.

باشگاه استقلال در تاریخ نهم دی ماه 1400 در مورد بسته شدن پرونده دیاباته در اطلاعیه‌ای گفته بود: «دیاباته با طرح شکایتی خواستار پرداخت مطالباتی به ارزش 537 هزار دلار شده بود که با پیگیری‌های باشگاه استقلال و دفاعیات مستدل و مستندی که صورت گرفت، در نهایت کمیته وضعیت فیفا رأی به پرداخت 175 هزار دلار توسط باشگاه استقلال داد و این مبلغ پرداخت شد»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر