کد خبر: 149529
A

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری: ارتفاع برف در شهر چلگرد به دو متر و ۳۵ سانتی متر رسیده است

علی حیدری سرپرست معاونت عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه به‌علت بارش سنگین برف اکثر نقاط استان در شرایط اضطرار قرار دارد، اظهار کرد: ارتفاع برف در شهر چلگرد به دو متر و ۳۵ سانتی متر رسیده است و در حال امدادرسانی به مردم این شهرستان هستیم.

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری: ارتفاع برف در شهر چلگرد به دو متر و ۳۵ سانتی متر رسیده است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سرپرست معاونت عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه به‌علت بارش سنگین برف اکثر نقاط استان در شرایط اضطرار قرار دارد، گفت: نیرو‌های جهادی برای کمک به مردم کوهرنگ اعلام آمادگی کرده‌اند.

علی حیدری با اشاره به اینکه به‌علت بارش سنگین برف اکثر نقاط استان در شرایط اضطرار قرار دارد، اظهار کرد: ارتفاع برف در شهر چلگرد به دو متر و ۳۵ سانتی متر رسیده است و در حال امدادرسانی به مردم این شهرستان هستیم.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: تعدادی ماشین‌آلات برف‌روب از سایر استان‌ها وارد شده است و در حال بازگشایی محور‌های مواصلاتی هستیم، تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی در آماده‌باش کامل هستند.

وی با بیان اینکه نیرو‌های جهادی برای کمک به مردم کوهرنگ اعلام آمادگی کرده‌اند، توضیح داد: این نیرو‌ها در روستا‌هایی که دسترسی وجود دارد برای برف‌روبی پشت‌بام منازل روستایی اقدام می‌کنند تا حجم بالای برف موجب تخریب منازل نشود

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر