کد خبر: 150003
A

سرمربی اینتر: پورتو مهدی طارمی را دارد که بهترین پاسور لیگ قهرمانان است؛ باید مراقب باشیم

سرمربی ۴۶ ساله نراتزوری در آستانه دیدار با قهرمان فصل گذشته لیگ برتر پرتغال از مهاجم تیم ملی ایران تمجید کرد. سیمونه اینزاگی، گفت: می‌دانیم با تیمی روبرو هستیم که اغلب در یک‌هشتم یا یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کند. آنها کیفیتی بالا و مهدی طارمی را در اختیار دارند که بهترین پاسور گل لیگ قهرمانان است. ما باید مراقب باشیم.

سرمربی اینتر: پورتو مهدی طارمی را دارد که بهترین پاسور لیگ قهرمانان است؛ باید مراقب باشیم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سرمربی ۴۶ ساله نراتزوری در آستانه دیدار با قهرمان فصل گذشته لیگ برتر پرتغال از مهاجم تیم ملی ایران تمجید کرد.

تیم فوتبال پورتو از ساعت 23:30 امروز (چهارشنبه - به وقت ایران) در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 23-2022 میهمان اینتر خواهد بود.

مهدی طارمی با اینکه ظرف هفته‌های اخیر در گلزنی یا دادن پاس گل چندان موفق نبوده، در لیگ قهرمانان امسال آمار درخشانی از خود بر جای گذاشته است. مهاجم تیم ملی ایران در پنج دیداری که در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته،‌ پنج گل و دو پاس گل به ثبت رسانده است. او همچنین دقت پاس 77.2 درصد را در کارنامه دارد و 56.24 کیلومتر ظرف پنج مسابقه قبلی طی کرده است.

سیمونه اینزاگی، سرمربی تیم اینتر پیش از این بازی به تمجید از طارمی پرداخت و گفت: می‌دانیم با تیمی روبرو هستیم که اغلب در یک‌هشتم یا یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کند. آنها کیفیتی بالا و مهدی طارمی را در اختیار دارند که بهترین پاسور گل لیگ قهرمانان است. ما باید مراقب باشیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر