کد خبر: 150699
A

رقابت شمشیربازان ایران با وسایل قرضی در جام جهانی/ ملی پوشان حتی کفش و جوراب نداشتند

جام جهانی شمشیربازی سابر ایتالیا از امروز (پنجشنبه) آغاز شد. ایران چهار نماینده در روز نخست داشت که با نمایش ضعیف خود از دور رقابت ها کنار رفتند.

رقابت شمشیربازان ایران با وسایل قرضی در جام جهانی/ ملی پوشان حتی کفش و جوراب نداشتند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ جام جهانی شمشیربازی سابر ایتالیا از امروز (پنجشنبه) در شهر پادوا آغاز شد. در روز نخست محمد رهبری، محمد فتوحی، نیما زاهدی و فرزاد باهر، چهار شمشیر باز ایران به رقابت پرداختند که خیلی زود هم از دور رقابتها کنار رفتند. البته گفته می شود که شمشیر بازان ایران وسایل خود را در اختیار نداشتند و همین مسئله در عملکرد آنها تاثیر گذار بود. 

امین قربانی، سرمربی تیم ملی ایران در مورد این اتفاق به ایسنا گفت: به فرودگاه پادوا که رسیدیم، متوجه شدیم پنج چمدان ورزشکاران که شامل وسایل شخصی و ورزشی آنها بوده ارسال نشده است. از همان جا پیگیری کردیم و حتی به شرکت هواپیمایی ترکیه هم ایمیل زدیم و از طریق فدراسیون شمشیربازی ایتالیا هم پیگیر بودیم و در نهایت ساعتی پیش وسایل ورزشکاران به دستشان رسید که البته مسابقات تمام شده بود. 

او ادامه داد: شمشیر بازان ایران برای اینکه بتوانند در مسابقه امروز شرکت کنند، مجبور شدند که از شمشیربازان کشورهای دیگر وسایل قرض بگیرند. آنها حتی کفش برای دویدن هم نداشتند. خیلی شرایط بدی بود و دائم مجبور بودند که وسایل خود را از کشورهای دیگر قرض بگیرند و این باعث شد که تمرکز نداشته باشند. 

قربانی همچنین گفت: اگر حتی وسایل دو نفر از ملی پوشان هم  رسیده بود، با توجه به اینکه ساعت مسابقه نمایندگان ایران با هم متفاوت بود، می توانستند تمام وسایل را در اختیار یکدیگر قرار دهند اما وسایل همه نفرات نیامده بود و مجبور بودند که کفش را از شمشیرباز یک کشور و لباس شمشیربازی را از ورزشکار یک کشور دیگر بگیرند و آنها حتی جوراب هم برای مسابقه نداشتند. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر