کد خبر: 151081
A

مدیرعامل سابق استقلال: نزدیک ۳ میلیون دلار برای پرونده پادوانی و استراماچونی کنار گذاشته بودیم

مددی مدیرعامل پیشین استقلال می‌گوید در زمانی که ما بودیم هنوز رای پرونده پادوانی و استراماچونی نیامده بود، اما نزدیک ۳ میلیون دلار برای این بدهی‌ها کنار گذاشته بودیم.

مدیرعامل سابق استقلال: نزدیک ۳ میلیون دلار برای پرونده پادوانی و استراماچونی کنار گذاشته بودیم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مددی مدیرعامل پیشین استقلال می‌گوید در زمانی که ما بودیم هنوز رای پرونده پادوانی و استراماچونی نیامده بود اما نزدیک 3 میلیون دلار برای این بدهی‌ها کنار گذاشته بودیم.

احمد مددی که دو سال پیش سکان مدیریتی استقلال را بر عهده داشت، در روزهایی که این باشگاه با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می کند، مدعی شد که در زمان مدیریت خودش عملکرد اقتصادی مناسبی داشته است.

مددی در این باره گفت: قرارداد قایدی با شباب الاهلی گران‌ترین نقل و انتقال لیگ برتر ایران بود. 1.8 میلیون دلار قایدی را فروختیم و تمام این مبلغ به باشگاه استقلال تعلق گرفت.

وی درباره پرونده های خارجی های این باشگاه نیز گفت: در زمانی که ما بودیم هنوز رای پرونده پادوانی و استراماچونی نیامده بود اما نزدیک 3 میلیون دلار برای این بدهی‌ها کنار گذاشته بودیم.

مددی درباره راه های درآمدزایی نیز گفت: فقط از راه فروش پیراهن توانستیم تمام بدهی‌های داخلی و خارجی که منجر به بسته شدن پنجره ما شده بود را پرداخت کردیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر