کد خبر: 151844
A

صادق درودگر: یک جادوگر به من پیشنهاد پرداخت ۱۰۰میلیون تومان برای رسیدن به ریاست فدراسیون فوتبال را داد

صادق درودگر درخصوص ماجرای جادوگری در فوتبال ایران صحبت‌های جالبی را مطرح کرد. درودگر گفت: در یک دوره هم مدیرعامل وقت تیم فولاد خوزستان به من خبر داد که یک نفر پیشنهاد ۴۰۰ میلیون تومانی داده که تیم را در لیگ نگه دارد اما در ترکیب و بازی کردن بازیکن‌ها نظارت خواهد داشت و من به مدیرعامل گفتم نه این کار را نکن و او هم اجازه این کار را نداد و البته تیمش هم سقوط کرد.

صادق درودگر: یک جادوگر به من پیشنهاد پرداخت ۱۰۰میلیون تومان برای رسیدن به ریاست فدراسیون فوتبال را داد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ صادق درودگر درخصوص ماجرای جادوگری در فوتبال ایران صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

با وجود اینکه پدیده جادوگری مدت‌هاست در ورزش ایران وجود دارد، در سال‌های اخیر با رسانه‌ای شدن این پدیده، بیشتر به آن پرداخته شده است. صادق درودگر به عنوان کسی که از سال ۷۵ در بدنه مدیریتی فوتبال ایران حضور دارد از مواجهه‌اش با پدیده جادوگری می‌گوید.

صادق درودگر درخصوص جادوگری در فوتبال ایران اظهار کرد: اولین‌بار یک مدیر در باشگاه سایپا با جادوگر خبرساز قراردادی به اندازه رقم قرارداد یک بازیکن بست و همان موقع من از آن مدیر پرسیدم که چطور با این شخص قرارداد بستی و او هم در جواب به من گفت این جادوگر قول حمایت داده است.

درودگر ادامه داد: از آن مدیر پرسیدم این جادوگر چگونه شما را حمایت می‌کند؟ گفت به گفته جادوگر در فلان بازی با سه گل پیروز می‌شوید و در آن بازی همین نتیجه اتفاق افتاد و اینجا بود که من در آن روز به این جادوگر اعتقاد پیدا کردم.

وی افزود: در یک دوره هم مدیرعامل وقت تیم فولاد خوزستان به من خبر داد که یک نفر پیشنهاد ۴۰۰ میلیون تومانی داده که تیم را در لیگ نگه دارد اما در ترکیب و بازی کردن بازیکن‌ها نظارت خواهد داشت و من به مدیرعامل گفتم نه این کار را نکن و او هم اجازه این کار را نداد و البته تیمش هم سقوط کرد.

درودگر گفت: تقریبا ۲۰ سال قبل، یک پیشنهاد در دفترم به من شد و یک نفر در ازای دریافت ۱۰۰ میلیون تومان با جادو من را به ریاست فدراسیون می‌رساند و پول را هم بعد از رسیدن من به ریاست دریافت می‌کند و من در جواب گفتم دلیلی برای ریاست ندارم و دوست هم ندارم.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر