کد خبر: 154933
A

شکایت باشگاه سپاهان از مدیرعامل پرسپولیس

سایت رسمی باشگاه سپاهان: در پی توهین‌های هتاکانه «درویش» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد باشگاه بزرگ سپاهان و مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان، از وی شکایت می‌کند. مدیرعامل پرسپولیس گفته بود «آن طفلک (مورایس) که اصلاً بازیکنان ما را نمی‌شناسد. اگر از او بپرسید که ۱۰ بازیکن کشورش را بگوید، احتمالاً شاید نداند، ولی این خوراک ناسالم را به او می‌دهند، به جهت اینکه او هم حقوق بگیر است و اگر اوامر آنها را اجرا نکند و و سخنگوی آنها نباشد، شاید مشکلاتی برای فصل بعدش ایجاد شود.»

شکایت باشگاه سپاهان از مدیرعامل پرسپولیس

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ پس از صحبت های مدیرعامل پرسپولیس علیه سرمربی سپاهان، این باشگاه با انتشار بیانیه ای روی سایت رسمی خود، از شکایت علیه رضا درویش خبر داد.

در این بیانیه آمده است:

سپاهان در پی توهین‌های هتاکانه رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد باشگاه بزرگ سپاهان و ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان، از وی شکایت می‌کند.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، علی‌رغم این‌که پاسخ صحبت‌های نامبرده را به طور کامل و جامع داشته و آماده ارائه بوده اما براساس توصیه‌های کارگروه عالی نظارت بر مسابقات لیگ‌های کشور شکایت خود را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کرده و تقاضای بررسی و برخورد قاطعانه با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را دارد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر