کد خبر: 176370
A

دلیل نیمکت‌نشینی سردار آزمون در بازی هنگ کنگ چه بود؟

دلیل نیمکت نشینی سردار آزمون در دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ مشخص شد.

دلیل نیمکت‌نشینی سردار آزمون در بازی هنگ کنگ چه بود؟

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی یک بر صفر مقابل هنگ کنم ۶ امتیازی شد تا صعود زودهنگامی از گروه C جام ملت‌های آسیا به دور حذفی داشته باشد.

با این حال عملکرد ملی پوشان و پیروزی اقتصادی شاگردان امیر قلعه نویی انتقادهایی را برای این تیم به همراه داشت که یکی از آنها عدم استفاده از سردار آزمون در خط حمله تیم ملی ایران بود.

سعید الهویی مربی تیم ملی ایران درباره عدم استفاده مهاجم گلزن تیم ملی ایران گفت: سردار آزمون صبح روز بازی احساس گرفتگی در ناحیه همسترینگ داشت.

مربی تیم ملی ایران افزود: رویکرد آقای قلعه نویی و کادر پزشکی این است که از مصدومیت بازیکنان جلوگیری کنیم. مثل اتفاقی که برای مهدی ترابی افتاد و نخواستیم روی استفاده از او ریسک کنیم.

الهویی در خصوص وضعیت سلامتی سایر بازیکنان تصریح کرد: درباره سایر مصدومان باید بگویم دو بازیکن دیگر داشتیم که ریسک مصدومیت داشتند ولی با تیم بالاخره تمرین کردند اما سایر بازیکنان مثل شجاع خلیل زاده یا مجید حسینی یه دلیل مصدومیت‌هایی که در برخورد با بازیکنان حریف در دیدار با فلسطین و هنگ کنگ داشتند شرایط متفاوتی داشتند که حالا کادر پزشکی روی آنها کار می‌کند و امیدوارم خیلی زود در اختیار کادر فنی قرار بگیرند.

دیدار تیم‌های ملی ایران و امارات ساعت ۱۸:۳۰ روز سه شنبه سوم بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

منبع: خبر ورزشی
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر