تغییر لوگو برند Lacoste از کروکودیل به بُز به خاطر صربیناتور
برند مشهور لِکاست Lacoste به مناسبت US Open مجموعهای محدود عرضه کرده و لوگوی نمادین کروکودیل خود را به بز (نماد بهترین بازیکن تمام تاریخ: GOAT) تغییر داده تا از نوواک جوکوویچ تقدیر کند.

به گزارش سایت دیدهبان ایران، برند مشهور لِکاست Lacoste به مناسبت US Open مجموعهای محدود عرضه کرده و لوگوی نمادین کروکودیل خود را به بز (نماد بهترین بازیکن تمام تاریخ: GOAT) تغییر داده تا از نوواک جوکوویچ تقدیر کند.
این مجموعه شامل پنج محصول اصلی پولوشرت، تیشرت، ژاکت ورزشی، کلاه و شلوار است که همگی لوگوی ویژه بز را دارند و در کشورهای منتخب عرضه خواهند شد. تیری گیبرت، مدیرعامل لکاست، درباره این اقدام گفت:
جوکوویچ بیش از هشت سال عضو خانواده لکاست است و با پشتکار و ارزشهایش به ارتقای برند ما کمک کرده است. بازآفرینی کروکودیل به شکل بز تصمیمی بدیهی بود تا دستاوردهای فوقالعاده او گرامی داشته شود.