کد خبر: 31249
A

رئیس فدراسیون فوتبال خواستار بررسی علل ناکامی جوانان در رقابت های آسیایی شد

رئیس فدراسیون فوتبال از کمیته های فنی و توسعه و جوانان خواست تا گزارش کاملی درباره علل ناکامی تیم فوتبال جوانان در رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا ارائه دهند.

رئیس فدراسیون فوتبال خواستار بررسی علل ناکامی جوانان در رقابت های آسیایی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز شنبه فدراسیون فوتبال، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال از مرتضی محصص رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال و فریدون معینی رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال خواست تا گزارشی در خصوص روند آماده سازی فنی تیم برای حضور این مسابقات و علل صعود نکردن به مرحله نهایی رقابت های قهرمانی آسیا ارائه دهند.
همچنین رئیس فدراسیون فوتبال از این دو مقام مسئول فدراسیون خواست در مدت یک هفته برنامه کمیته فنی و توسعه فوتبال جهت موفقیت تیم های ملی فوتبال امید، جوانان و نوجوانان و المپیک 2020 ارائه کنند.
تیم فوتبال جوانان ایران در رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا، در بازی نخست مقابل سوریه 1-1 مساوی کرد. در دومین گام، در برابر اردن نیز با تساوی بدون گل متوقف شد تا از دو بازی فقط دو امتیاز کسب کنند. فلسطین آخرین حریف ایران بود که با چهار گل به ایران باخت. اما این برد برای صعود ایران کافی نبود زیرا باید در بازی همزمان، اردن و سوریه هم مساوی می‌ شدند که اردنی‌ها موفق شدند دو بر یک سوریه را شکست دهند و به عنوان تیم اول، به دور بعد برسند.
پنج تیم برتر که در رده دوم گروه‌هایشان بودند می‌توانستند صعود کنند. محاسبه امتیازات تیم‌های دوم به این صورت بود که نتایج بازی‌شان با تیم‌های چهارم و پنجم محاسبه نشود. به این ترتیب تنها برد جوانان ایران مقابل تیم چهارم گروه یعنی فلسطین رقم خورد و به همین خاطر، سه امتیاز این دیدار در رده ‌بندی مجازی تیم‌های دوم محاسبه نشد و ایران از راهیابی به دور بعد محروم شد.
این مسابقات از 13 تا 17 آبان در شهر امان اردن برگزار شد.
 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر