کد خبر: 31698
A

مراسم درگذشت پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران برگزار شد

مراسم درگذشت «اکبر افتخاری» پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران و تیم های پرسپولیس و استقلال با حضور خانواده و بستگان آن مرحوم، پیشکسوتان و جامعه فوتبال و ورزش کشور در مسجد نور تهران برگزار شد.

مراسم درگذشت پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، این مراسم از ساعت 13 و 30 دقیقه با حضورجمعی از مردم، نمایندگان فدراسیون فوتبال، مدیرعامل باشگاه استقلال و جمعی از دیگر مسئولان ورزش کشور و همچنین بسیاری از ورزشکاران و پیشکسوتان فوتبال برگزار شد.
در این مراسم علی پروین، رضا افتخاری، محمد پنجعلی، حمید استیلی، امیر طاهری، رضا میرزائیان، حسن روشن، اکبر کاگرجم، مهدی مناجاتی، محمد نوری، حمید جاسمیان، مجید حلوایی، جواد زرینچه، هادی طاووسی، هادی طباطبایی، فرامرز ظلی، حمید رضا آصفی سخنگوی اسبق وزارت خارجه، فریبز اسماعیلی و بسیاری از پیشکسوتان جامعه ورزش و همبازی های آن مرحوم حضور داشتند.
افتخاری که پنجشنبه گذشته پس از تحمل یک دوره بیماری در سن 73 سالگی دار فانی را وداع گفت، 15 آذرماه 1322 در شهرستان بندر ماهشهر به دنیا آمد.
وی پس از پایان دوره ابتدایی به شهر اهواز و باشگاه فوتبال کلنی خوزستان رفت و در آن تیم با بازیکنانی همچون مهراب شاهرخی و ناظم گنجاپور همبازی شد.
این فوتبالیست نامدار کشور در ادامه بازی های درخشان خود به تیم ملی دعوت شد و در این تیم بازی کرد. وی پس از کسب عنوان قهرمانی جام ملت های 1968 آسیا به تیم دارایی رفت و پس از آن به تیم استقلال پیوست و در این تیم مدت ها بازی کرد.
افتخاری پس از حضور در تیم پرسپولیس از فوتبال کناره گیری کرد و کفش هایش را آویخت.
ورزشی**9029*
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر