کد خبر: 31775
A

سرمربی تیم بسکتبال یس آل: در نیم فصل دوم، بازی های بهتری ارائه می دهیم

سرمربی تیم بسکتبال یس آل گرگان گفت: تلاش می کنیم که بازی به بازی بهتر شده و اشتباهات را کم کرده و در نیم فصل دوم لیگ برتر تیم بهتری باشیم .

سرمربی تیم بسکتبال یس آل: در نیم فصل دوم، بازی های بهتری ارائه می دهیم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، صالح مخدومی بعد از پیروزی تیمش در دیدار عصر امروز دوشنبه در برابر شهرداری گرگان که عصر امروز دوشنبه در حضور بیش از 2 هزار تماشاگر برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: در تعطیلات نیم فصل 2 روز استراحت و سپس برنامه های تمرینی تیم را آغاز می کنیم .
وی همچنین اظهار کرد که امروز بازی خوبی را شاهد بودیم و مردم با حضور گسترده با بسکتبال آشتی کردند و سالن پر از تماشاگر شد.
وی تصریح کرد: بازی خوب و نزدیکی بود تیم ما نتیجه را برد اما به نظر من برنده واقعی این دیدار گرگان است چرا که بیشتر بازیکنان داخل زمین گرگانی بودند و این تعداد تماشاچی مشتاق نیز در هیچ جای ایران وجود ندارد.
سرمربی تیم بسکتبال یس‌ آل گرگان درباره حواشی به وجود آمده بین برخی از تماشاگران اظهار کرد: این بی‌ احترامی‌ ها را نمی‌ پسندم.
مخدومی افزود: دستاورد ما در بازیکنان جوانی بودند که در داخل زمین حضور داشتند و بازی خوبی به نمایش گذاشتند و آنان آینده ساز بسکتبال گرگان هستند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر