کد خبر: 31969
A

بازگشت تیم نساجی به رده دوم جدول لیگ دسته اول فوتبال

نساجی قائمشهر با برد در بازی خانگی برابر صبا قم در هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول جام آزادگان پس از یک هفته وقفه، رده دوم جدول این رقابت ها را از برق جدید شیراز پس گرفت.

بازگشت تیم نساجی به رده دوم جدول لیگ دسته اول فوتبال
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، نساجی قائمشهر دردیدارهفته سیزدهم رقابت های لیگ یک که عصر امروز سه شنبه در ورزشگاه شهید وطنی این شهر برگزار شد، توانست با گل دقایق اولیه (3) مجتبی ممشلی یک بر صفر میهمان خود را شکست دهد.
نساجی قائمشهر با این برد در سیزده بازی نیم فصل اول فوتبال لیگ یک جام آزادگان توانست با کسب 26 امتیاز با جبران شکست هفته دوازدهم دربرابر بادران تهران در بازی خارج از خانه، رده دوم جدول را از برق جدید شیراز که دراین هفته در برابر صدرنشین جدول لیگ یک، نفت مسجد سلیمان در خانه متوقف شده بود؛ پس بگیرد.
هم اکنون نفت مسجد سلیمان با 30 امتیاز از 13 بازی در رده اول، نساجی با همین تعداد بازی در رده دوم و برق جدید شیراز نیز با 24 امتیاز رده سوم را در اختیار دارند.
تیم شهرداری تبریز و صبا قم نیز با 3 و 9 امتیاز در رده 17 و 16 جدول لیگ قرار دارند.
** توقف خونه به خونه در تبریز
تیم خونه به خونه دیگر نماینده مازندران در لیگ یک که در هفته سیزدهم میهمان شهرداری تبریز بود؛ نتوانست با وجود برتری ،میزبان ته جدولی خود شهرداری تبریز را شکست دهد و این بازی صفر- صفر در 90 دقیقه قانونی بازی خاتمه یافت تا این تیم مازنی با این تساوی با 2 پله سقوط به رده ششم جدول باز گردد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر