کد خبر: 32944
A

گل محمدی: دیدار حساسی با سپاهان اصفهان پیش رو داریم

سرمربی تیم تراکتور سازی تبریز گفت: سپاهان اصفهان و تراکتور سازی تبریز در جدول لیگ برتر جایگاه حساسی دارند و این موضوع باعث حساسیت این دیدار است.

گل محمدی: دیدار حساسی با سپاهان اصفهان پیش رو داریم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، یحیی گل‌ محمدی شامگاه یکشنبه در نشست خبری قبل از دیداربرابر سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران با قدردانی از مسئولان باشگاه سپاهان به خاطر در اختیار دادن امکانات تمرینی به تیم تراکتورسازی گفت: کمتر تیمی پیدا می‌شود که این کار را انجام دهد.
وی تاکید کرد : با توجه به شرایط لیگ و سابقه حضور هر دو تیم در لیگ برتر، سابقه حضور در این جایگاه از جدول را نداریم ؛ هر دو تیم شرایط مشابهی مثل هم دارند که سه امتیاز برایشان از اهمیت بالایی برخورداراست.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی اظهار کرد: تمرینات خوبی داشتیم و دو دیدار تدارکاتی انجام دادیم اما بازیکنانی مانند شهرام گودرزی، محمد کیانی و مهدی شریفی را به دلیل محرومیت و دو یا سه بازیکن را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم که شرایط را برای ما سخت کرده است.
گل محمدی اظهار کرد: تکیه ما بر جوانان و کار تیمی است و امیدوارم با یک بازی خوب بتوانیم سه امتیاز بازی با سپاهان را کسب کنیم.
وی با بیان اینکه سپاهان و تراکتورسازی بازیکنان با کیفیتی دارند گفت: امیدوارم سه امتیاز بازی فردا نصیب ما شود و بتوانیم دست پر از اصفهان برویم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تعطیلی لیگ باعث می‌شود بازیکنان از شرایط بازی خارج شود و مشکلات و هزینه‌های باشگاه‌ها را بیشتر می‌کند.
وی با بیان اینکه همیشه در سال‌های منتهی به جام جهانی اولویت‌هایی داریم و مسابقات در روزهای فیفا همیشه باعث این تعطیلی‌ها می‌شود گفت: با این وجود برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم به دور بعدی جام جهانی صعود کند و اگر تیم ملی نتیجه خوبی بگیرد، سختی کار باشگاه‌ها به فراموش می شود.
وی در مورد حضور در بازار فرش تبریز و اقدام به جمع‌آوری کمک برای زلزله زده‌های غرب کشور گفت: این کمترین کاری است که می‌توان انجام داد و بعد از این حادثه ورزشکاران زیادی پا پیش گذاشتند و پررنگ ظاهر شدند.
وی ابراز امیداوری کرد: روند اسکان و بازسازی برای زلزله زدگان غرب کشور روز به روز بهتر شود.
تیم های فولاد مبارکه سپاهان و تراکتور سازی تبریز از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال روز دوشنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم می روند.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر