کد خبر: 33332
A

برنامه جامع فدراسیون پزشکی ورزشی برای ورزشکاران اعزامی به مسابقات آسیایی و جام جهانی فوتبال

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی از ارائه برنامه جامع این فدراسیون برای ورزشکاران اعزامی به بازیهای آسیایی2018 اندونزی و جام جهانی روسیه خبر داد و گفت: طی یک تا 2 ماه آینده جلسات این فدراسیون برای وزشکاران اعزامی آغاز می شود.

برنامه جامع فدراسیون پزشکی ورزشی برای ورزشکاران اعزامی به مسابقات آسیایی و جام جهانی فوتبال
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، غلامرضا نوروزی روز سه شنبه در حاشیه نخستین نشست کمیته های پزشکی فدراسیون های ورزشی در محل آکادمی ملی المپیک در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این همایش برای نخستین بار برگزار می شود که هدف از آن هماهنگی کمیته های پزشکی فدراسیون ها با فدراسیون پزشکی ورزشی برای ارائه خدمات پزشکی به ورزشکاران تمامی رشته ها است.
نوروزی ادامه داد: هماهنگی و هم سویی براساس تسریع در درمان مصدمان و پرهیز از موازی کاری بین کمیته های پزشکی و ارتقا سطح پزشکی فدراسیون های ورزشی از دیگر اهداف این نشست یک روزه است.
رییس فدراسیوان پزشکی درباره برنامه های این فدراسیون در بازی های آسیایی جاکارتا گفت: این فدراسیون برنامه جامعی برای این رقابت ها دارد که طی یکی و 2 ماه آینده جلسات آن آغاز خواهد شد.
نوروزی درباره برنامه های پزشکی این فدراسیون درخصوص جام جهانی فوتبال 2018 روسیه نیز توضیح داد: به عنوان دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ سعی می کنیم در این باره با حساسیت بیشتری ورود کنیم و برنامه جامع تری برای وزشکاران اعزامی به این مسابقات داشته باشیم اما مسوولیت اصلی این موضوع با بخش پزشکی فدراسیون فوتبال است.
نخستین نشست کمیته های پزشکی فدراسیون های ورزشی امروز با حضور محمد رضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و نمایندگان کمیته های پزشکی سایر فدراسیون های ورزشی در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر