کد خبر: 33894
A

برد قاطع بانوان فوتسالیست در بازی تدارکاتی با ایتالیا

نخستین دیدار دوستانه تیم های ملی ایران و ایتالیا به منظور اماده سازی فوتسالیست های ایران برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا امروز (دوم آذرماه) در محل سالن پیامبر اعظم تهران با پیروزی سه بر صفر ایران پایان یافت.

برد قاطع بانوان فوتسالیست در بازی تدارکاتی با ایتالیا
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، نیمه نخست این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به نفع تیم ملی کشورمان پایان یافت که گل اول توسط بازیکن ایتالیا وارد دروازه این تیم شد و گل دوم نیز توسط سارا شیربیگی وارد دروازه این تیم اروپایی شد.
اگر چه تیم ملی فوتسال زنان ایران بارها شانس گل را بدست آورد اما از این ضربات خطرناک منجر به گل نشد.
تیم ملی فوتسال زنان ایتالیا نیمه دوم را قدرتمندانه آغاز کرد اما با وجود حملات زیاد تیم ایران بازی خوبی داشت و هیچ یک از این حملات موفقیت آمیز نبود.
دوباره با یک گل بخودی از سوی ایتالیایی ها تیم کشورمان توانست باز را با نتیجه سه بر صفر از آن خود کند.
تیم ملی فوتسال زنان ایران با ترکیب فاطمه اعتدادی ، نسترن مقیمی ، مهسا کمالی ،نسیمه غلانی،طاهره مهدی پور، سارا شیربیگی، فرشته کریمی،سهیلا ملمولی، فهیمه زارعی ، فرشته خسروی ، آرزو صدقیانی زاده، لیلا خدابنده لو ، فاطمه ارژنگی و نرجی کریمی نسب در این دیدار به میدان آمده بود و شهرزاد مظفر سرمربی این تیم با هدف محک بازیکنان از همه آنان در این دیدار تدارکاتی بهره برد.
فرزانه توسلی دوازه بان شماره یک تیم ملی فوتسال ایران به دلیل آسیب دیدگی در بازی امروز حضور نداشت اما به گفته سرمربی تیم ملی کشورمان ممکن است در بازی فردا تیم را در برابر ایتالیا همراهی کند.
پروانه سلحشور نماینده مجلس شورای اسلامی ، فریبا محمدیان معاون وزیر ورزش و جوانان در امور ورزشی بانوان ، لیلا شوفی زاده نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال و تنی چند از مدیران ورزشی در حوزه زنان در سالن پیامبر اعظم حضور داشته و بازی را از نزدیک دیدند.
بیش از 600 تماشاگر زن برای تماشا و تشویق تیم ملی فوتسال زنان کشورمان در سالن پیامبر اعظم دانشگاده آزاد در شهرک غرب حضور داشتند.
بازی فردا ایران و ایتالیا ساعت 15 با حضور مهمانانی چون معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور و طاهره طاهریان مشاور معاون رییس جمهوری در امور ورزش دختران و زنان برگزار می شود.
ورزشی** 1724**3377
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر