کد خبر: 34149
A

کبدی قهرمانی آسیا 2017 گرگان/ صعود هند به نیمه نهایی قطعی شد

تیم ملی کبدی هند روز شنبه با پیروزی قابل انتظار در سومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی آسیا 2017 در گرگان ، به عنوان اولین تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

کبدی قهرمانی آسیا 2017 گرگان/ صعود هند به نیمه نهایی قطعی شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، در روز دوم این رقابت ها در گرگان مرکز استان گلستان، تیم هند به عنوان قدرت اول این رشته در جهان به مصاف افغانستان رفت و در یک بازی کاملا یک طرفه با نتیجه 103 بر 25 شکست سنگینی را به این تیم تحمیل کرد.
هندی ها در دیگر دیدار روز دوم عصر امروز شنبه به مصاف پاکستان خواهد رفت .
در دیگر مسابقه روز دوم کره جنوبی به مصاف تایلند رفت و در دیداری جذاب و دشوار با نتیجه 52 بر 34 این تیم آسیای جنوب شرقی را شکست داد .
کره جنوبی که تاکنون دو برد و یک شکست به دست آورده به همراه ایران مدعی جدی صعود از این گروه به جمع تیم های حاضر در مرحله نیمه نهایی است.
اگرچه تایلند با قبول دومین شکست ، از بختی اندک برای صعود برخوردار است اما کره جنوبی امیدوار بوده که با پیروزی برابر ترکمنستان راهی مرحله نیمه نهایی شود.
در دیگر مسابقه برگزار شده صبح امروز عراق و ژاپن که بختی برای صعود ندارند به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتر 39 بر 30 عراق به پایان رسید.
تیم های کبدی مردان هند، عراق، پاکستان، ژاپن و افغانستان در گروه الف و تیم های ایران، کره جنوبی، تایلند، ترکمنستان و سریلانکا در گروه ب مسابقات قرار دارند.
دهمین دوره رقابت های کبدی قهرمانی مردان و پنجمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی زنان آسیا از دیروز جمعه در گرگان آغاز شده و شامگاه یکشنبه با معرفی تیم های قهرمان به کار خود پایان می دهد.
3091 /
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر