کد خبر: 34204
A

کشتی آزاد امیدهای جهان/ حذف اطری و شکست کریمی مقابل حریف روس

«رضا اطری» نماینده وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در پیکارهای قهرمانی زیر 23 سال جهان در لهستان با شکست مقابل حریف ژاپنی از دور رقابت ها حذف شد و «علیرضا کریمی» نیز در نخستین کشتی خود مقابل آزادکار روس، مغلوب شد.

کشتی آزاد امیدهای جهان/ حذف اطری و شکست کریمی مقابل حریف روس
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، رقابت های چهار وزن نخست پیکارهای قهرمانی زیر 23 سال جهان از ساعت 12:30 در شهر بید گوشچ کشور لهستان آغاز شد و فردا (یکشنبه) با برگزاری پیکارهای چهار وزن دوم به پایان می رسد.
در وزن 86 کیلوگرم که 21 نفر حاضرند، علیرضا کریمی آزادکار المپیکی ایران و دارنده مدال برنز جهان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم برابر علیخان جبرائیلوف از روسیه 14 بر 3 مغلوب شد.
با توجه به اینکه در گروه کریمی، «یوری کلاشنیکوف» نماینده روسی الاصل رژیم اشغالگر قدس موفق به شکست 4 بر صفر «ساموئل بروکس» آمریکایی شد، کریمی درصورت پیروزی مقابل حریف روس باید به مصاف کشتی گیر نماینده رژیم صهیونیستی می رفت که به نظر می رسد، شکست مقابل این حریف روسی به نوعی تاکتیکی برای رویارو نشدن با نماینده حریف رژیم صهیونیستی باشد.
کریمی تا یک دقیقه به پایان مبارزه از حریف خود پیش بود که در نهایت با نتیجه 14 بر 3 کشتی را واگذار کرد.
کریمی باید منتظر باشد تا درصورت راهیابی جبرائیلوف به فینال در جدول شانس مجدد برای کسب مدال برنز به مصاف حریفان برود.
همچنین در وزن 57 کیلوگرم که 25 نفر شرکت کرده اند، رضا اطری در دور نخست و در حالی که از حریف خود یعنی کازویا کویاناگی از ژاپن پیش بود کشتی را با نتیجه 7 بر 7 به حریف خود واگذار کرد و با توجه به شکست این حریف ژاپنی مقابل نماینده جمهوری آذربایجان رضا اطری بعد از ناکامی در پیکارهای قهرمانی بزرگسالان جهان، وداع زودهنگامی نیز از رقابت های قهرمانی زیر 23 سال جهان داشت.
در وزن 61 کیلوگرم که 17 کشتی گیر حضور دارند، ایمان صادقی دارنده مدال طلای جوانان جهان پس از استراحت در دورنخست در دور دوم «شوتا فارتنادزه» از گرجستان را 5 بر یک شکست داد و در دور سوم با برنده اسلام دودایف از روسیه و رندی ووک از سوئیس مبارزه خواهد کرد.
امین طاهری در وزن 125 کیلوگرم دیگر نمایندگان ایران در مبارزه های امروز هستند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر