کد خبر: 35786
A

دایی: تصمیمات کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یک طرفه است

«علی دایی» سرمربی تیم سایپا گفت: متاسفانه نظارت درستی در داوری فوتبال وجود ندارد و تصمیمات کمیته انضباطی فدراسیون یک طرفه است و هیچ اجازه‌ای به بازیکنان و مربیان برای دفاع از حقشان داده نمی شود.

دایی: تصمیمات کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یک طرفه است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، وی امروز (دوشنبه) در نشست خبری پیش از مصاف این تیم مقابل پیکان در محل سازمان لیگ فوتبال افزود: با این شرایطی که در داوری وجود دارد در حقیقت حق بازیکنان و مربیان ضایع می شود و باید به این قشر اجازه دفاع از حقشان داده شود و متاسفانه رویه فعلی در فوتبال باشگاهی ایران در هیچ کشور دیگری وجود ندارد. زیرا در سایر کشورهای دنیا تا بی‌احترامی در فوتبال صورت نگیرد، حکمی صادر نمی‌شود ولی با رایی که صادر شد از حق خودم نمی‌گذرم.
وی گفت: از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می پرسم که چرا به راحتی مربیان و بازیکنان را جریمه می کنید و از آنها پول دریافت می کنید، ولی حق آنها را از باشگاه ها نمی گیرید و تنها باید بازیکنان و مربیان پول پرداخت کنند، ولی مطالبات خود را نگیرند؟
آرائ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران پیش از این اعلام شد که بر اساس آن «علی قلی زاده» بازیکن تیم سایپا تهران یک جلسه از همراهی تیمش محروم و به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچینن «بهزاد غلامپور» مربی این تیم و علی دایی سرمربی سایپا که در دیدار قبل مقابل گسترش فولاد از نیمکت تیم اخراج شدند به ترتیب به پرداخت 80 و 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به اینکه به دنبال سه امتیاز دیدار پیش رو مقابل پیکان می باشد، اظهار داشت: برای تیم فوتبال پیکان احترام زیادی قائلم. ولی با استفاده از بازیکنان جوان و با انگیزه ای که داریم، امیدوارم با کسب نتیجه لازم مقابل پیکان نیم فصل رقابت های لیگ را به خوبی تمام کنیم تا همراه با آرامش و تمرکز برای نیم فصل دوم برنامه ریزی کنیم.
دایی درباره هم گروه های ایران در جام جهانی 2018 روسیه خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال ایران در گروه سختی قرار گرفته است. زیرا پرتغال به عنوان قهرمان اروپا و اسپانیا قهرمان دوره قبل جام جهانی به همراه مراکش که بهترین تیم آفریقای جنوبی است با ایران هم گروه هستند. اما تیم ملی فوتبال ایران نشان داده توانایی موفقیت در دیدارهای پیش رو را دارد. همانطور که برای صعود به جام جهانی این توانایی را مقابل حریفان به نمایش گذاشت.
هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران از فردا سه شنبه آغاز می شود و دو تیم خودروساز پیکان و سایپا از ساعت 15 در ورزشگاه تختی به مصاف هم می روند.
تیم پیکان هم اکنون با 25 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی لیگ ایستاده است و شاگردان «علی دایی» سرمربی تیم سایپا نیز با 20 امتیاز جایگاه ششم جدول را به خود اختصاص داده اند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر