کد خبر: 36553
A

ژیرو به داد ونگر رسید

«اولیور ژیرو» با گلی که در دقیقه 88 برای تیم آرسنال به ثمر رساند، مانع شکست تیمش مقابل ساوتهمپتون شده و به داد «آرسن ونگر» سرمربی آرسنال رسید.

ژیرو به داد ونگر رسید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، ؛ تیم آرسنال به رغم کسب نتایج مطلوب در لیگ قهرمانان اروپا و صعود به مرحله حذفی این رقابت ها، در لیگ برتر شرایط مطلوبی ندارد و پیش از برگزاری این دیدار در جایگاه ششم جدول رده بندی این رقابت ها قرار داشت.
یاران «مرته ساکر» کاپیتان تیم آرسنال امروز و در حالیکه به نظر می رسید مقابل تیم ساوتهمپتون کار دشواری نداشته باشند، برابر این تیم به مشکل خورده و چنانچه ژیرو در دقیقه 88 برای این تیم گلزنی نمی کرد، آنان بدون آنکه امتیازی کسب کنند باید ورزشگاه ماریز را ترک می کردند.
برای تیم ساوتهمپتون در این دیدار «چارلی اوستین» در دقیقه سوم برای تیم ساوتهمپتون گلزنی کرد و اولیورژیرو بازیکن تیم آرسنال گل تساوی بخش تیمش را درون دروازه تیم حریف جای داد و ضمن اینکه بازی را به تساوی کشاند مانع از ثبت ششمین باخت تیمش در این فصل شد.
تیم آرسنال با کسب این تساوی 29 امتیازی شد و به رده پنجم صعود کرد تیم ساوتهمپتون نیز با 18 امتیاز دررده دهم باقی ماند.
در حساس ترین دیدار این هفته لیگ برتر انگلیس نیز امشب در شهرآورد منچستر، تیم های منچستر سیتی و منچستر یونایتد با یکدیگر دیدار می کنند.
نتیجه این دیدار به طور حتم در کسب عنوان قهرمانی نیم فصل نخست این رقابت ها تاثیرگذار خواهد بود.
هم اکنون تیم منچستر سیتی با کسب 43 امتیاز درصدر جدول رده بندی این رقابت هاست و تیم منچستر یونایتد نیز با کسب 35 امتیاز دررده دوم جدول ایستاده است.
ورزشی.**9144**1368
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر