کد خبر: 37229
A

گریژمان در رادار بارسلونا

روزنامه اسپانیایی موندو اعلام کرد: جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا برای جذب آنتوان گریژمان در تابستان آینده با خانواده او دیدار کرده است.

گریژمان در رادار بارسلونا
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز دوشنبه تارنمای خبری ساکرنت، بارسلونا علاقه مند به جذب این بازیکن فرانسوی است. انتظار می رود تابستان آینده او به آبی اناری ها ملحق شود.
گریژمان قرار بود اوایل سال جاری میلادی اتلتیکو مادرید را ترک کند و به منچستریونایتد برود، اما در لحظه آخری به علت ممنوع شدن نقل و انتقالات در این باشگاه این انتقال انجام نشد.
گیلرمو آمور مدیر ارتباطات ورزشی بارسلونا، بعد از پیروزی چهار بر صفر این تیم مقابل دپورتیوو لاکرونا گفت که این دیدار می تواند نشانه پیشرفت باشد.
آمور گفت: اگر چه مطمئن نیستم، اما علنی شدن چنین دیدارهایی، با توجه به میزان علاقه بارسلونا برای به خدمت گرفتن گریژمان تعجب آور نیست.
انتظار می رود این لژیونر فرانسوی در پایان فصل از باشگاه جدا شود. دیه گو سیمئونه سرمربی باشگاه اخیرا گفت بود که سد راه او نمی شود.
گریژمان در این فصل هفت گل و پنج پاس گل برای اتلتیکو به ثمر رسانده است. اخیرا انتقال او به بارسلونا مطرح شد.
بارسلونا در بازار نقل و انتقالات ماه ژانویه فعال خواهد بود. با توجه به امکان جدایی خاویر ماسچرانو و عزیمت او به چین، باشگاه باید به دنبال یک مدافع میانی جدید باشد.
ورزشی**1584
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر