کد خبر: 37483
A

هیئت بلندپایه کنفدراسیون فوتبال آسیا در راه عربستان، امارات و قطر

کنفدراسیون فوتبال آسیا هیئت بلندپایه ای را به ریاست پرافول پاتل نایب رئیس ارشد این نهاد برای دیدار از عربستان سعودی، امارات متحده عربی و قطر برای بر رسی وضعیت فوتبال این کشورها اوایل سال آینده میلادی اعزام می کند.

هیئت بلندپایه کنفدراسیون فوتبال آسیا در راه عربستان، امارات و قطر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز چهارشنبه تارنمای رسمی ای اف سی، براساس تصمیم کمیته اجرایی ای اف سی، این هیئت باید با مقام های فوتبال فدراسیون های عضو و نمایندگان دولت برای توضیح تصمیم های کمیته های ای اف سی و اصول قوانین و مقررات کنفدراسیون آسیا دیدار کنند.
این تصمیم ها در اجلاس ماه نوامبر در بانکوک اتخاذ شد.
شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه رئیس ای اف سی به منظور حفظ استاندارد بالای حکمرانی خوب و تمامیت و یکپارچگی در کنفدراسیون آسیا، از داوری در مورد مسائل غرب آسیا اجتناب کرد و انتصاب پاتل برای نظارت بر چنین مسائلی به تصویب کمیته اجرایی ای اف سی رسید.
ماریانو آرانتا عضو شورای فیفا و کمیته اجرایی ای اف سی و عضو کمیته مسابقات ای اف سی، پاتل را در این سفرها همراهی می کند. شین مان گیل مدیر رقابت های ای اف سی نیز همراه این کاروان خواهد بود.
ای اف سی قرار است برای ارزیابی مجدد شرایط ایمنی و امنیتی در خاورمیانه ، اداره مستقل امنیتی را تعیین کند.
عربستان به بهانه واهی ' نبود امنیت ' در ایران اعلام کرده که حاضر به تبعیت از تصمیم کمیته مسابقات کنفدراسیون آسیا مبنی بر برگزاری دیدارهای تیم های فوتبال دو کشور به صورت رفت و برگشت در کشورها، نیست.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر