کد خبر: 37640
A

پیروزی قاطع سپید رود 10 نفره برابر نفت/ شکست آتیلا در اولین گام

تیم فوتبال سپیدرود رشت در دیداری خانگی و در حالی که از دقیقه 70 به بعد 10 نفره بازی می کرد، نفت طلائیه را 3 بر یک شکست داد.

پیروزی قاطع سپید رود 10 نفره برابر نفت/ شکست آتیلا در اولین گام
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تیم های فوتبال پایین جدولی سپیدرود رشت و نفت طلائیه در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه سردار جنگل رشت برابر یکدیگر قرار گرفتند.
این دیدار در حالی برگزار می شد که آتیلا حجازی برای اولین بار به عنوان سرمربی بر روی نیمکت زردپوشان نفت نشسته بود. از سوی دیگر امید روانخواه نیز در اولین تجربه سرمربی گری خود روی نیمکت سپدرودی ها نشسته بود تا میزبان نفت بحران زده باشد.
تیم میزبان خیلی زود و در دقیقه دوم توسط علی عباسی به اولین گل خود دست یافت. عباسی در این دقیقه با یک توپ ربایی، دروازه نفت را باز کرد و تیمش را پیش انداخت. با این حال این گل زودهنگام باعث شد تا بازی از هیجان افتاده و در دقایق بعدی نیمه نخست توپ بیشتر در میانه میدان در جریان باشد.
با شروع نیمه دوم عطش سپیدرود برای افزایش تعداد گل های خود بیشتر شد و در دقیقه 56 پاس در عمق بازیکنان سپیدرود به پویا نزهتی رسید و وی در موقعیتی تک به تک گل دوم تیمش را به ثمر رساند.
اما این پایان کار نبود و در دقیقه 64 میعاد یزدانی پشت مدافعان نفت صاحب توپ شد و بار دیگر در موقعیتی تک به تک دروازه شاگردان آتیلا حجازی را گشود. تیم نفت در دقیقه 76 موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند. در این دقیقه ضربه ایستگاهی عیسی آل کثیر به دیرک دروازه سپیدرود برخورد کرد و توپ برگشتی را رضا حبیب زاده وارد دروازه تیم میزبان کرد.
قضاوت این دیدار را وحید کاظمی برعهده دارد و حمیدرضا کنعانی و فرهاد مروجی کمک داوران این دیدار بودند. داور در این دیدار به حمید ملکی بازیکن سپیدرود در دقایق 20 و 70 کارت زرد نشان داد و سپیدرودی ها از دقیقه 70 به بعد 10 نفره به بازی ادامه دادند. داور همچنین سینا خادم پور بازیکن نفت طلائیه را نیز در دقیقه 32 با کارت زرد جریمه کرد.
در نهایت این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود تیم میزبان پایان یافت.
سپیدرود با این پیروزی 15 امتیازی شد و از رده پانزدهم به رده سیزدهم جدول رده بندی تا قبل از پایان دیدارهای هفته شانزدهم صعود کرد. نفت طلائیه نیز که در رده چهاردهم قرار داشت با 13 امتیاز بالاتر از سیاه جامگان در رده پانزدهم قرار گرفت.
** ترکیب سپیدرود:
سید محمد حسینی، سید هادی موسوی، میثم تهی‌دست، حسین کعبی، حمید ملکی، علی عباسی (محمد لطفی 64)، میثم فردوسی، توحید غلامی، میعاد یزدانی، حسین ابراهیمی و پویا نزهتی
سرمربی: امید روانخواه

** ترکیب نفت تهران:
میلا فراهانی، محسن بنگر، محمد نصرتی، امیرحسین فشنگچی، عیسی آل کثیر، علی عزت کرامت، پوریا امینی، رضاحبیب زاده، سینا خادم پور، میلاد سوری و نادر هوشیار
سرمربی: آتیلا حجازی
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر