کد خبر: 38678
A

بانک سرمایه به آسانی پیکان را مغلوب کرد/ کارخانه:شانس اول قهرمانی هستیم

تیم بانک سرمایه در رقابت های هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال، امروز (یکشنبه) تیم پیکان را با نتیجه سه برصفر مغلوب کرد و همچنان درصدر ماند.

بانک سرمایه به آسانی پیکان را مغلوب کرد/ کارخانه:شانس اول قهرمانی هستیم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، ؛ در این دیدار که به میزبانی تیم پیکان در سالن خانه والیبال تهران برگزار شد، شاگردان «مصطفی کارخانه» در یک بازی تماشایی و در سه گیم متوالی و به ترتیب با نتایج ( 34 بر 32 ،25 بر 15 و 25 بر 21 ) برابر میزبان به برتری رسیده و سه امتیاز ارزشمند این بازی را از آن خود کردند.
تیم بانک سرمایه با کسب هر سه امتیاز این بازی 39 امتیازی شد و همچنان در صدرجدول رده بندی این رقابت ها ماند، شاگردان «پیمان اکبری» نیز با 28 امتیاز در رده دوم جدول باقی ماندند.
پشت خط زن تیم بانک سرمایه پس از این بازی گفت: پیکان عنوان دارترین تیم ایران و قهرمان آسیا است از این رو قرار گرفتن و بازی مقابل این تیم همواره دشوار است.
تیم بانک سرمایه امروز «سید محمد موسوی» و «عادل غلامی» را به دلیل مصدومیت دراختیار نداشت. «شهرام محمودی» پس از این دیدار دراین باره نیز عنوان کرد: خوشبختانه بازیکنان جایگزین عملکرد بسیار خوبی داشتند تا نبود این بازیکنان درتیم احساس نشود.
وی درباره طولانی شدن گیم نخست این دیدار نیز، اظهارداشت: همواره در بازی های مهم والیبال، گیم اول تعیین کننده است و این مساله دلیل اصلی طولانی شدن گیم نخست دیدار ما با تیم پیکان بود.
همچنین «مهدی مهدوی» کاپیتان تیم والیبال بانک سرمایه درباره این دیدار گفت: به غیر از گیم نخست، در دوگیم دیگر بازی خوبی را شاهد نبودیم.
مهدوی در خصوص غیبت عادل غلامی و سید محمد موسوی نیز عنوان کرد: به طور حتم با حضور این بازیکنان کیفیت بازی تیم ما بهتر خواهد بود، اما تیم بانک سرمایه، بازیکن محور نیست و امروز نشان دادیم کار گروهی حرف اول را در این تیم می زند.
**کارخانه: با افتخار می گویم پیکان را بردیم
سرمربی تیم بانک سرمایه پس از برد سه برصفر و قاطع تیمش برابر تیم پیکان گفت: پیکان شناسنامه والیبال ایران است و با افتخار از برد مقابل این تیم سخن می گویم.
کارخانه با اشاره به هجمه هایی که علیه این تیم پس از ناکامی در رقابت های جام باشگاه های جهان و شکست مقابل شهرداری ورامین در هفته دوازدهم این رقابت ها شد، عنوان کرد: پس از این شکست ها علیه تیم ما خیلی صحبت کردند، اما برخلاف این موضوع تلاش کردیم به شرایط ایده آل رسیده و مقابل پیکان یک نتیجه خوب کسب کنیم تا پاسخ مناسبی به منتقدان داده باشیم.
وی درباره شرایط این دیدار نیز عنوان کرد: گیم اول دو تیم شرایط خوبی داشتند و بازی به دشواری پیش می رفت،خوشبختانه ما توانستیم این گیم را از آن خودکنیم و در دو گیم بعدی کار آسان تر پیش رفت و مقابل حریف به برتری دست پیدا کردیم.
کارخانه درپاسخ به این سئوال که در فصل جاری بانک سرمایه باز هم می تواند قهرمانی خود در این لیگ را تکرار کند،افزود: هرچند در آغاز این فصل دو - سه بازیکن خود را از دست دادیم اما براین باورم نسبت به دو فصل گذشته که عنوان قهرمانی این لیگ را کسب کردیم، هم اکنون شرایط بهتری داریم و چنانچه این روند ادامه پیدا کند بخت اول قهرمانی در لیگ برتر هستیم.
ورزشی.**9144**1368
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر