کد خبر: 38862
A

پیروانی: عدالت رعایت نشد/ اعتراض به محرومیت پرسپولیس

تهران – ایرنا - مدیرتیم فوتبال (سرپرست) پرسپولیس با اعتراض به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درمورد تخلف و بی انضباطی هواداران این تیم، گفت: چرا فقط باید پرسپولیس محروم شود؟درحالی که اتفاقات دیدار مقابل تراکتورسازی از بازی رفت در تبریز شروع شده بود.

پیروانی: عدالت رعایت نشد/ اعتراض به محرومیت پرسپولیس
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، «افشین پیروانی» در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم پرسپولیس، عنوان کرد: به رأی کمیته انضباطی اعتراض می‌کنم. چرا کمیته انضباطی نسبت به اتفاقاتی که در بازی رفت در تبریز اتفاق افتاد واکنشی نشان نداد؟ البته یکسری اتفاقات را که در بازی روز جمعه افتاد، رد می‌کنم.
وی افزود: طبیعی است در هر بازی هواداران تیم‌ها برای یکدیگر کری می‌خوانند، اگرچه من هرگونه بی‌احترامی را رد کرده و اعتقاد دارم که همیشه و در هر شرایطی باید ادب و احترام رعایت شود.
پیروانی درمورد محکومیت باشگاه پرسپولیس به برگزاری یک بازی خانگی بدون تماشاگر، گفت: این محرومیت چرا فقط شامل پرسپولیس شده است و چرا تیم رقیب محروم نشد؟ درحالی که خیلی از این اتفاقات مربوط به بازی رفت بود و باید عدالت رعایت می‌شد.
وی در پاسخ به این پرسش که «چرا با وجود اظهارنظرهای مختلف از سوی برخی از مسئولان استان آذربایجان شرقی و حتی نمایندگان آذری زبان مجلس در مورد دیدار روز جمعه پرسپولیس و تراکتورسازی، نمایندگان شهر تهران سکوت کردند»، تصریح کرد: در هر صورت نمایندگان مجلس در حال تصویب بودجه دولت هستند و کارهای مهم‌تری دارند، اما خدمت کسانی که در مورد این موضوع اظهارنظر کردند باید بگویم که نیمی از طرفداران ما که روز جمعه در ورزشگاه بودند، آذری زبان هستند.
پیروانی با اشاره به اتفاقات بازی رفت پرسپولیس و تراکتورسازی، عنوان کرد: در بازی رفت به مرحوم هادی نوروزی که نماد باشگاه پرسپولیس است، توهین شد و به علی پروین و محمود خوردبین هم بی احترامی کردند.می‌خواهم بگویم باید این مسائل را کنار گذاشته و به آینده فکر کنیم. امسال جام جهانی داریم و پرسپولیس و تراکتورسازی نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند. باید همه دست ‌به‌ دست هم بدهیم تا در رقابت‌های بین‌المللی موفق باشیم.
مدیر تیم پرسپولیس تصریح کرد: امیدوارم در آینده تصمیمات عاقلانه‌ای گرفته شود و این‌طور نباشد که فقط با یک طرف برخورد شود. رفت و برگشت تراکتورسای را بردیم و الان هم صدر جدول هستیم. رنگ سرخ، رنگ شجاعت است و بازیکنان ما شجاعت خودشان را در زمین نشان دادند. همیشه قطار در حال حرکت را با سنگ می‌زنند، چراکه پرسپولیس صدرنشین است و قطعاً در ادامه راه حواشی زیادی برای این تیم درست خواهند کرد.
پیروانی درمورد بیانیه های باشگاه تراکتورسازی در این زمینه عنوان کرد: در کمیته انضباطی با سند و مدرک از باشگاه دفاع کردیم و اگر بنابر بیانیه دادن باشد، ما هم افراد زیادی در باشگاه داریم که هر روز بیانیه صادر کنند.
وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر به تعویق افتادن دیدار استقلال و نفت آبادان در جام حذفی در شرایطی که پرسپولیس در فاصله یک هفته دو بازی با نفت آبادان انجام داد، عنوان کرد: متأسفانه پرسپولیس در شرایطی از جام حذفی حذف شد که در یک هفته دو بازی سخت با نفت آبادان انجام داد. من خودم فوتبالیست بودم و می‌دانم بازی کردن در این شرایط، آن هم در هوای آلوده تهران چقدر سخت است. امیدوارم مسئولان همه تیم‌ها را به یک چشم نگاه کنند.
مدیر تیم پرسپولیس با اشاره به موافقت برانکو با حضور بازیکنانش در تیم ملی، خاطرنشان کرد: برانکو دیروز اعلام کرد که مشکلی با حضور بازیکنان در تیم ملی ندارد و به طور کتبی نیز موافقت‌ خود را با این موضوع اعلام کردیم.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر