کد خبر: 130566
A

این یک خبر نیست؛ کمک کنید «عمو یحیی» اعدام نشود

ماجرای درگیری عمو یحیی و رفیقش به یک اختلاف ملکی بر سر سرقفلی همان قهوه خانه معروف برمی گردد.اواسط سال 98، درگیری بین عمو یحیی و رفیقش بالا گرفت و در آن درگیری دست عمو یحیی به خون رفیقش آلوده شد.

این یک خبر نیست؛ کمک کنید «عمو یحیی» اعدام نشود

به گزارش دیده بان ایران؛ روزگاری قهوه خانه کوچکش در خیابان دربند تهران پاتوق هنرمندان بود و تصویر لبخندش در عکس های یادگاری با هنرمندان در ذهن همه دوستدارانش حک شده بود.

فضای کوچک قهوه خانه با حضور عمویحیی شیرین می شد و هیچ کس فکرش را هم نمی کرد همین عمو یحیی که مهربانی و لبخندش شهره بود، ناگهان دستش به خون یک انسان بیگناه آلوده شود.

آن رفیق گرمابه و گلستان که عمر رفاقت آنها بیش از 35 سال دوام آورده بود.و آنچه شوک ماجرا را بیشتر می کرد این بود که محل قتل همان قهوه خانه محبوب بود.

قتل در قهوه خانه عمو یحیی

ماجرای درگیری عمو یحیی و رفیقش به یک اختلاف ملکی بر سر سرقفلی همان قهوه خانه معروف برمی گردد.اواسط سال 98، درگیری بین عمو یحیی و رفیقش بالا گرفت و در آن درگیری دست عمو یحیی به خون رفیقش آلوده شد.

با درخواست اولیای دم، دادگاه حکم قصاص متهم را صادر کرد اما با پادرمیانی افراد سرشناس و برگزاری جلسات صلح و سازش؛ اولیای دم قبول کردند که به شرط دریافت وجه المصالحه با بزرگواری از خون عزیزشان گذشت کنند.

اگر وجه المصالحه مورد نظر اولیای تامین نشود،حکم قصاص اجرا می شود و عمو یحیی برای تامین این مبلغ تنها 2 روز فرصت دارد و بعد از آن حکم به مرحله اجرا در می آید.

با تلاش های متهم و کمک های نیکوکاران مقدار زیادی از وجه المصالحه تامین شده اما 100 میلیون تومان از این مبلغ هنوز باقی مانده  است.

در تامین این مبلغ به عمویحیی کمک کنید تا با او بتواد بار دیگر رنگ آزادی و زندگی را ببیند.

در صورت تمایل کمک های نقدی خود را به  شماره کارت  1474-6364-2910-5022 واریز کنید.

شماره کارت متعلق به حساب مشترک اعضای موسسه یاران نجات به نام شهرزاد همتی، افسون علیمرادیان و شاهد حلاج است.

منبع: رکنا

عمو یحیی

 

عمو یحیی و بازیگران

عمو یحیی

 
 
 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر