کد خبر: 138752
A
در گفت و گو با دیده بان ایران مطرح شد؛

همسر محمد حبیبی فعال صنفی معلمان: قرار بازداشت موقت همسرم تغییر کرده است/ انتظار داریم محدویت‌های کرونایی حاکم بر اوین برای ملاقات برداشته شود

همسر محمد حبیبی فعال صنفی معلمان به سایت دیده بان ایران می‌گوید قرار بازداشت موقت آقای محمد حبیبی تغییر کرده و در آینده نزدیک دادگاه همسرش برگزار خواهد شد.

همسر محمد حبیبی فعال صنفی معلمان: قرار بازداشت موقت همسرم تغییر کرده است/ انتظار داریم محدویت‌های کرونایی حاکم بر اوین برای ملاقات برداشته شود

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ خدیجه پاک ضمیر همسر محمد حبیبی (فعال صنفی معلمان) آخرین وضعیت همسر خود که در زندان اوین به سر می‌برد را تشریح کرد.

پاک ضمیر در این رابطه به دیده‌بان ایران گفت: محمد حبیبی (همسرم) هم اکنون در بند عمومی شماره 4 زندان اوین به سر می‌برد.

وی گفت: از تاریخ دهم شهریورماه وضعیت بازداشت موقت آقای حبیبی تغییر کرده است. بنده پس از مراجعه به بازپرسی شعبه دوم دادسرای شهید مقدسی مطلع شدم، وضعیت ایشان از حالت بازداشت موقت به قرار جلب به دادرسی که همان صدور کیفرخواست است، تغییر کرده است. 

پاک ضمیر ادامه داد: قرار است برای آقای حبیبی کیفرخواست صادر شود و پرونده ایشان در دادگاه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


همسرم در بند عمومی به سر می‌برد



همسر محمد حبیبی در خصوص وضعیت فعلی این فعال صنفی معلمان نیز گفت: از زمان انتقال همسرم به بند عمومی ایشان همانند سایر زندانیان روال عادی ملاقات در اوین را دارند و می‌توانند با خانواده خود نیز تماس داشته باشند.

وی گفت: هفته‌ای یکبار نیز امکان ملاقات با ایشان فراهم است. البته مسؤولان زندان بیان کرده‌اند که این ملاقات‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا باید به صورت کابینی انجام شود. البته بنده درخواست دارم به دلیل وضعیت بهتری که به لحاظ شیوع بیماری در جامعه شکل گرفته و بسیاری از فعالیت‌ها به حالت عادی نیز بازگشته است، امکان ملاقات حضوری هفتگی با ایشان فراهم شود.

پاک ضمیر در پایان گفت: زمانی که آقای حبیبی در بند 209 بودند نیز امکان ملاقات با ایشان فراهم شد و پس از آن تنها در یک دوره چند هفته‌ای که در بند 240 حضور داشتند، امکان ملاقات فراهم نبود و تنها یک فرصت محدود 20 دقیقه‌ای برای دیدار ایشان ایجاد شد. اما از زمان انتقال همسرم به بند عمومی، این امکان فراهم است که با او ارتباط برقرار کنیم.

منبع: سایت دیده‌بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر