کد خبر: 43844
A

هشدار آقای معاون به شهردار جدید تهران: تغییر مدیران ارشد شهرداری، «سهم‌خواهی درون‌خانوادگی» و به زیان همه اصلاح طلبان است!

شجاع پوریان در روزنامه ی خود به نام «همدلی» چنین نوشته که «نکته ای که ممکن است محل چالش و آسیب در اردوگاه اصلاح‌طلبان شود، این است که با انتخاب شهردار جدید، موج تازه‌ای از رایزنی‌ها برای اعمال تغییرات در بدنه مدیران شهرداری راه خواهد افتاد» وی تغییرات احتمالی در شهرداری را «سهم‌خواهی درون‌خانوادگی» دانسته که «زیان آن متوجه همه اصلاح‌طلبان خواهد شد!» و ادامه داده است: ناگفته پیداست که شهروندان تهرانی، صرفنظر از این‌که چه کسانی بر مسند امور هستند، در پایان چهارسال به عملکرد اصلاح طلبان نمره می‌دهند و اگر این فرصت اندک نیز صرف سهم‌خواهی و چالش‌های درون‌خانوادگی شود، زیان آن متوجه همه اصلاح‌طلبان خواهد شد.

هشدار آقای معاون به شهردار جدید تهران: تغییر مدیران ارشد شهرداری، «سهم‌خواهی درون‌خانوادگی» و به زیان همه اصلاح طلبان است!

دیده بان ایران:  شجاع پوریان در روزنامه ی خود به نام «همدلی» چنین نوشته که «نکته ای که ممکن است محل چالش و آسیب در اردوگاه اصلاح‌طلبان شود، این است که با انتخاب شهردار جدید، موج تازه‌ای از رایزنی‌ها برای اعمال تغییرات در بدنه مدیران شهرداری راه خواهد افتاد»

وی تغییرات احتمالی در شهرداری را «سهم‌خواهی درون‌خانوادگی» دانسته که «زیان آن متوجه همه اصلاح‌طلبان خواهد شد!» و ادامه داده است: ناگفته پیداست که شهروندان تهرانی، صرفنظر از این‌که چه کسانی بر مسند امور هستند، در پایان چهارسال به عملکرد اصلاح طلبان نمره می‌دهند و اگر این فرصت اندک نیز صرف سهم‌خواهی و چالش‌های درون‌خانوادگی شود، زیان آن متوجه همه اصلاح‌طلبان خواهد شد.

ولی الله شجاع پوریان ، در ادامه تلاش می کند حامیان اصلاح طلب تغییرات در شهرداری را آرام کرده و تداوم حضور خود و برخی مدیران شهرداری را چنین توجیه کند: «گفتمان اصیل اصلاحات دارای مدیران و شخصیت‌های نخبه، کاردان و کارامدی است که هرکدامشان شایسته حضور در مناصب کلان هستند؛ اما لازم است محدودیت‌ها را نیز در نظر گرفت و با تشریک مساعی، تفاهم، همدلی و تعاملات با شهردار جدید، هدف اصلی ، ارائه کارنامه‌ای قابل قبول برای رای دهندگان باشد»

شجاع پوریان در حالی مخالفت خود با تغییرات در شهرداری را «سهم‌خواهی  درون‌خانوادگی» دانسته و «زیان» این تغییرات را «متوجه همه اصلاح‌طلبان» دانسته که بسیاری از مدیران شهرداری ، از مدیران ارشد قالیباف و از اعضای رسمی ستاد رییسی و قالیباف بوده اند! و برخی دیگر نیز، بدلایلی چون فقد سابقه اجرایی و بی اطلاعی از اصول اولیه اداری، موجب نارضایتی اعضای شورای شهر و گروههایی از مردم را فراهم کرده اند که در تماس با شهرداری هستند! در واقع به نظر می رسد، پس از ورود دیرهنگام شجاع پوریان به شهرداری در دوره ی نجفی، از نظر او دیگر تغییرات جایز نیست و تغییر بیش از این، سهم خواهی است و به ضرر اصلاح طلبان!

این درحالیست که شهرداری تهران در مورد مراسم جنجالی رقص کودکان که پاس گلی تمام عیار به مخالفان اصلاح طلب (بدون توجه به انگیزه و خیز مخالفان) و پایان جنجالی پرهزینه ی مدیریت نجفی بر شهرداری محسوب می شد، در زمان ریاست شجاع پوریان بر معاونت فرهنگی شهرداری تهران اتفاق افتاد.

 
 
 
 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر