کد خبر: 47150
A

جزییات جدیدی از «باند مظلومین»

رئیس پلیس تهران بزرگ جزییات جدیدی از باند سلطان سکه را اعلام کرد.

جزییات جدیدی از «باند مظلومین»

به گزارش دیده بان ایران سردار حسین رحیمی در خصوص پرونده متهم بازار سکه با نام مستعار سلطان سکه گفت: در ارتباط با پرونده سلطان سکه 18 نفر از عوامل و نوچه‌های او نیز به پلیس احضار شدند و گردش مالی و حساب‌های این افراد با کمک بانک مرکزی توسط پلیس در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه همه عوامل مرتبط با این پرونده شناسایی و در آینده نیز دستگیر خواهند شد، گفت: ‌پرونده کاملی با ابعاد جدیدتر برای سلطان سکه تشکیل شده است و همانطور که سخنگوی قوه قضائیه نیز اعلام کرد وحید مظلومین در سال 91 دستگیر و به اعدام محکوم شده بود.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه با تمام قدرت و شبانه‌روزی اسناد و مدارک جرائم و اخلال بازار ارز را بررسی می‌کنیم، گفت: وحید مظلومین هم اکنون در پلسی آگاهی حضور دارد و افراد مرتبط با او نیز بازداشت و برخی نیز با قید وثیقه آزاد شده‌اند. همچنین برخی از افرادی که در خصوص این پرونده بازداشت شده‌اند جزء همان 90 نفری هستند که در تاریخ 25 اسفندماه سال 96 در خصوص بازار ارز بازداشت و با قرارهای 10 و 8 میلیاردی آزاد شدند.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: لیست 50 نفره‌ای از خریداران عمده سکه و ارز در اختیار پلیس داده شده تا بررسی‌های لازم در خصوص آنها نیز انجام شود. همچنین لیست 35 شرکت موبایل در اختیار پلیس گذاشته شده و سه بازرس ویژه از سوی دادستان برای بررسی این پرونده‌ها تعیین شده است.

وی ادامه داد: با دستگیری نفرات اصلی متخلفان در بازار سکه و ارز خوشبختانه روند صعودی قیمت در بازار سکه و ارز متوقف شده و رو به کاهش است البته عده‌ای به صورت خزنده در بازار سکه و طلا فعالیت می‌کنند که اقدامات آنها تحت کنترل پلیس بوده و با آنها نیز برخورد می‌شود. عوامل پلیس از حرکات خزنده این افراد اطلاع داشته و همچنین افرادی که در خصوص بازار ارز دستگیر شده‌اند به مراجع قضایی تحویل داده شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر