کد خبر: 75427
A

تابلو خیابان ناصر حجازی مجددا نصب شد

ماجرای نامگذاری خیابانی به نام مرحوم ناصر حجازی (دروازه‌بان تیم استقلال) از آنجا آغاز شد که اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در جریان یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه علنی خود،‌ حدفاصل بزرگراه شهید ستاری تا بلوار تعاون (بلوار فردوس غرب) را به نام این فوتبالیست تغییر نام دادند. طبق روال مصوبه شورای اسلامی شهر تهران پس از تایید فرمانداری تهران برای اجرا به شهرداری ارسال و دو روز گذشته نیز تابلو این خیابان از سوی شهرداری منطقه ۵ نصب شد. اما امروز (دوشنبه) رسانه ها و فضای مجازی از مخدوش شدن این تابلو خبر دادند و شهرداری منطقه پنج بلافاصله به اصلاح و تغییر این تابلو به شکل اول آن اقدام کرد.

تابلو خیابان ناصر حجازی مجددا نصب شد

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ ماجرای نامگذاری خیابانی به نام مرحوم ناصر حجازی (دروازه‌بان تیم استقلال) از آنجا آغاز شد که اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در جریان یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه علنی خود،‌ حدفاصل بزرگراه شهید ستاری تا بلوار تعاون (بلوار فردوس غرب) را به نام این فوتبالیست تغییر نام دادند.

طبق روال مصوبه شورای اسلامی شهر تهران پس از تایید فرمانداری تهران برای اجرا به شهرداری ارسال و دو روز گذشته نیز تابلو این خیابان از سوی شهرداری منطقه ۵ نصب شد.

اما امروز (دوشنبه) رسانه ها و فضای مجازی از مخدوش شدن این تابلو خبر دادند و شهرداری منطقه پنج بلافاصله به اصلاح و تغییر این تابلو به شکل اول آن اقدام کرد.

«حجت نظری» عضو شورای اسلامی شهر تهران و رئیس کمیته ورزش این شورا،‌ در این باره در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه متاسفانه هنوز ۲ روز از نصب تابلو خیابان ناصر حجازی نمی‌گذرد که با اسپری مخدوش شد، اظهار داشت: مشابه این اتفاق را درباره خیابان دکتر مصدق هم شاهد بودیم که با پیگیری‌هایی که توسط شهردار منطقه و ستاد شهرداری و نیروی انتظامی انجام شد این موضوع رفع شد.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی به خود اجازه می‌دهند که مخالفت خود را به این شکل ابراز کنند، تاکید کرد: اگر برخی با حرکتی مخالف هستند، نباید مخالفت خود را با کارهای سخت افزاری نشان دهند چرا که با اینگونه رفتارها سنگ روی سنگ نمی ماند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه به هر دلیلی اگر شهروندان مخالف موضوعی هستند باید با سعه صدر رفتار کنند، گفت: هر نامگذاری که انجام شود، عده موافق و مخالف دارد اما نباید مخالفت خود را به شیوه ای غیر متمدنانه مطرح کرد چراکه دراین صورت جامعه جای زندگی نخواهد بود.

نظری عنوان کرد: خواهش من این است که اگر عده ای تصمیم نمایندگان مردم در شورای شهر را نمی پذیرند به فرایند کاملاً قانونی صحه بگذارند .

وی افزود: ما فرض را بر این می گذاریم که هیجان باعث شده که این اتفاق رخ دهد و از شهروندان می خواهیم که با اقدامات مدیریت شهری با سعه صدربرخورد کنند و از طریق دموکراتیک خواسته‌های خود را پیگیری کنند.

نظری با بیان اینکه ما پیگیر خواسته‌های شهروندان هستیم گفت: شهروندان می‌توانند نظرات خود را از طریق سامانه جامع طرح‌ها و لوایح به آدرس http://laws.tehran.ir پیشنهاد دهند تا در اسرع وقت پیشنهادات آنان رسیدگی شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر