کد خبر: 75871
A
دیده بان ایران تصاویر منتشر شده از لباس پلیس در شبکه های اجتماعی را بررسی می کند؛

بالاخره کلاه کاسکت پلیس چه شکلی است+ تصاویر

صبح امروز و پس از انتشار خبر درگذشت دکتر نور علی تابنده برخی کاربران در شبکه های مجازی تصاویری را منتشر کردند که حاکی از این بود که نیروهای امنیتی موتور سوار پلیس در سطح شهر به شکل گسترده ای حضور پیدا کردند اما نکته جالب در این تصاویر کلاه کاسکتی بود که این موتور سواران بر سر داشتند دقیقاً شبیه همان کلاه کاسکتی که آذر ماه گذشته در تصاویری که از تخریب دو مامور کلاه کاسکت به سر در برخی رسانه ها منتشر شد .

بالاخره کلاه کاسکت پلیس چه شکلی است+ تصاویر

به گزارش دیده بان ایران ؛ صبح امروز و پس از انتشار خبر درگذشت دکتر نور علی تابنده (اینجا) برخی کاربران در شبکه های مجازی تصاویری را منتشر کردند که حاکی از این بود که نیروهای امنیتی موتور سوار پلیس در سطح شهر به شکل گسترده ای حضور پیدا کردند اما نکته جالب در این تصاویر کلاه کاسکتی بود که این موتور سواران بر سر داشتند دقیقاً  شبیه همان کلاه کاسکتی که آذر ماه گذشته در تصاویری که از تخریب دو مامور کلاه کاسکت به سر در برخی رسانه ها منتشر شد . 

 

پس از انتشار این فیلم بود که پلیس در اطلاعیه ای با تکذیب انتساب این فیلم به نیروهای یگان ویژه گفت:  این فیلم مورد بررسی قرار گرفته و صحت آن تائید نمی‌شود. پلیس در سراسر کشور در حال بررسی این فیلم بود تا اگر ارتباطی به ماموران نیروی انتظامی داشته باشد، افراد و مکان مورد نظر را شناسایی کند.

او گفت:کلاه افراد حاضر در فیلم متعلق به یگان ویژه نیست، بلکه کلاه کاسکت است، ضمن اینکه لباس ماموران پلیس را می‌توان از بازار تهیه کرد.(لینک خبر مرکز اطلاع رسانی پلیس

حال با توجه به تکذیبیه ماه گذشته مرکز اطلاع رسانی پلیس و تصاویری که صبح امروز از همین نیروها منتشر شده این سوال در بین کاربران شبکه های مجازی مطرح شده است که بالاخره "کلاه کاسکت" پلیس چه شکلی است؟!

photo_2019-12-24_12-05-16

 

photo_2019-12-24_12-19-33

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر