کد خبر: 83852
A
دیده بان ایران:

ماجرای مشاجره لفظی‌ بین محمد سالاری و محسن هاشمی در شورای شهر چه بود؟/ برخی اعضای شورای شهر جلسه را ترک کردند/ فیلـــــــــــــــم

محمد سالاری، خلیل آبادی و علیخانی در اعتراض به محسن هاشمی جلسه شورا را ترک کردند

ماجرای مشاجره لفظی‌ بین محمد سالاری و محسن هاشمی در شورای شهر چه بود؟/ برخی اعضای شورای شهر جلسه را ترک کردند/ فیلـــــــــــــــم

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد سالاری و محسن هاشمی در جریان بررسی  گزارش کمیسیون بهداشت در باره عملکرد شرکت آب و فاضلاب و گزارش های مالی آن به مشاجره لفظی پرداختند.  

در جریان بررسی لایحه محمد سالاری عضوی شورای شهر تهران به اداره جلسه امروز اعتراض کرد. این اعتراض به دلیل در دستور قرار نگرفتن پیشنهادها مشاجره لفظی میان محمد سالاری و محسن هاشمی منجر شد. 

به دنبال این مشاجره آقایان سالاری، خلیل ابادی، افشین حبیب زاده وعلیخانی در اعتراض به نحوه اداره جلسه اعتراض و صحن شورا را ترک کردند.

 

تکمیلی//

در جریان بررسی دستورجلسه تمدید مصوبه تأمین منابع مالی موردنیاز پروژه های توسعه و بازسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسری قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب، برخی از اعضا درخواست کردند این موضوع به کمیسیون تخصصی بازگشت داده شود تا بررسی های بیشتری در این رابطه انجام شود که این پیشنهاد مورد موافقت اعضا قرار نگرفت و کلیات آن نیز در شورا به تصویب رسید.

پس از آن رئیس شورای شهر اعلام کرد پیشنهاداتی به هیئت رئیسه رسیده که آن را در صحن بررسی نمی کنیم و در جلسه هیئت رئیسه مورد بررسی قرار می گیرد که این موضوع مورد اعتراض شدید محمد سالاری قرار گرفت و گفت: شما حق ندارید بدون آنکه دلیل قانع کننده ای برای اعضا بیاورید، پیشنهادات را مطرح نکنید و این نحوه اداره شورا سنتی است.

 علیخانی نیز در تأیید نظرات سالاری گفت: حق ندارید پیشنهادات ما را وتو کنید. اگر قرار است این پیشنهادات وتو شود ما اینجا چه می کنیم که هاشمی اعلام کرد اگر می خواهید اینجا ننشینید که پس از بیان این سخنان از سوی رئیس شورا، علیخانی، سالاری و خلیل آبادی صحن علنی شورا را ترک کردند.

منبع: دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر