کد خبر: 100452
A

جعبه پیتزا درآمد جذاب فریلنسرها

شرایط اقتصادی بخش زیادی از جامعه این روزها خوب نیست. مشاغل زیادی در این دوره با مشکلات اقتصادی مواجه شده اند. بخصوص در یک سال اخیر که کرونا تمام جهان و از جهان کشور ما را گرفتار کرده است. شرایط سختی که مردم کشور ما به سختی درحال تحمل هستند. کسب و کارهای زیادی هم در این دوره مجبور به تعطیلی شدند. اما در این شرایط سخت که خیلی از کسب و کارها تعطیل شدند هنوز کسانی هستند که درآمد خوبی دارند. شما هم می توانید جز این افراد باشید. اگر به دنبال یک درآمد خوب هستید این مطلب برای شما مفید است.

جعبه پیتزا درآمد جذاب فریلنسرها

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ شرایط اقتصادی بخش زیادی از جامعه این روزها خوب نیست. مشاغل زیادی در این دوره با مشکلات اقتصادی مواجه شده اند. بخصوص در یک سال اخیر که کرونا تمام جهان و از جهان کشور ما را گرفتار کرده است. شرایط سختی که مردم کشور ما به سختی درحال تحمل هستند. کسب و کارهای زیادی هم در این دوره مجبور به تعطیلی شدند. اما در این شرایط سخت که خیلی از کسب و کارها تعطیل شدند هنوز کسانی هستند که درآمد خوبی دارند. شما هم می توانید جز این افراد باشید. اگر به دنبال یک درآمد خوب هستید این مطلب برای شما مفید است.

1

فریلنسر کیست؟

فریلنسر یا آزادکار کسی است که برای انجام کار نیاز به فضای فیزیکی یا دفتر ندارد. خیلی از طراح‌های کشور بصورت فریلنسری کار می‌کنند. اگر شما هم می توانید بدون فضای دفتری کار کنید شما هم یک فریلنسر هستید. فروش جعبه پیتزا به شما کمک می کند که یک فریلنسر با درآمد بالا باشید.

3

 

کرونا و فریلنسری

در دوران کرونا که خیلی از کسب و کارها تعطیل شدند، بخش زیادی از کسب و کارها بصورت دورکاری فعالیت میکردند که این نوع فعالیت باعث شد که نگرش خیلی از جامعه نسبت به این نوع کار کردن تغییر کنند. بحران کرونا هرچند آسیب های زیادی به ما زد اما شغل جذاب فریلنسری را بخوبی در جامعه و بخصوص دربین کارفرماها جا انداخت.

چاپ و بسته بندی

یکی از صنایع فعال در دوران کرونا، صنعت چاپ و بسته بندی است. با کاهش مشتریان حضوری رستوران ها، تقریبا همه رستوران ها به اجبار تمرکز خود را روی فروش بیرون بر قرار دادند. در این شرایط، بسته بندی محصولات غذایی اهمیت زیادی پیدا کرد و طبیعتا چاپ و بسته بندی در این فعالیت زیادی داشت. طبیعتا جعبه پیتزا یکی از مهم ترین این محصولات بود. هیچ پیتزایی بدون جعبه پیتزا قابل ارسال نیست پس رستورانی وجود ندارد که نیاز به جعبه پیتزا نداشته باشد.

درآمد فریلنسرها از جعبه پیتزا

فریلنسرهای طراح، بازار خوبی در دوران کرونا داشتند. همانطور که گفتیم بسته بندی رستوران و فست فود در دوران کرونا خیلی اهمیت پیدا کرد و طراح هایی که در این بازار فعالیت می‌کنند از این فرصت بخوبی استفاده کردند. به این صورت بعد از پیدا کردن مشتری رستوران و فست فود، طراحی بسته بندی این مجموعه های غذایی را انجام داده و از طریق یک چاپخانه تولید می‌کنید. با توجه به حجم سفارش مشتری، درآمد این کار می‌تواند متفاوت باشد. بطور معمول هر مشتری رستوران و فست فود، در هر سفارش حداقل 10 میلیون تومان سفارش ثبت می‌کند. درآمد هر فریلنسر از این سفارش حدود 15 درصد است. بدین ترتیب فقط با داشتن 4 مشتری براحتی درآمد 6 میلیونی خواهید داشت.

همچنین بخوانید:47 درصد مصرف فست فود در بزرگسالان

2

ایرانیان پک

شما برای تولید محصولات مشتریان خود، نیاز به یک چاپخانه مورد اعتماد دارید که البته باید یک سری ویژگی های خاص را داشته باشد. تعهد در زمان تحویل، سرعت تولید، کیفیت تولیدات، بسته بندی مناسب، ارسال به شهرستان و البته نزدن امضای چاپخانه زیر محصولات چاپی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک چاپخانه خوب است. ایرانیان پک یکی از چاپخانه‌های فعال در این بازار است که بخوبی با فریلنسرهای طراح همکاری می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و کسب درآمد مناسب با شماره های زیر تماس بگیرید.

021-88177912

09124116902

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر