کد خبر: 110748
A

جروزالم پست: عملیات دیروز علیه یکی تاسیسات هسته ای ایران خسارت های سنگینی به این تاسیسات وارد کرده است

بامداد دیروز در یکی از ساختمانهای مرتبط با سازمان انرژی اتمی، در اطراف کرج عملیات خرابکاری صورت گرفت یک مقام در قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) به رسانه ها گفته بود عملیات صورت گرفته به هیچ وجه حمله پهپادی نبوده و توضیح بیشتری درباره آن نداده بود. مقامات مسئول سازمان انرژی اتمی هم اطلاعات مشخصی درباره حادثه ارائه نداده اند این در حالی است که روزنامه اسرائیلی جروزالم پست مدعی شد که «خرابکاری در یکی از سایت‌های هسته‌ای ایران در بامداد روز چهارشنبه دوم تیر خسارات سنگینی برجای گذاشته است».

جروزالم پست: عملیات دیروز علیه یکی تاسیسات هسته ای ایران خسارت های سنگینی به این تاسیسات وارد کرده است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ بامداد دیروز در یکی از ساختمانهای مرتبط با سازمان انرژی اتمی، در اطراف کرج عملیات خرابکاری صورت گرفت یک مقام در قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) به رسانه ها گفته بود عملیات صورت گرفته به هیچ وجه حمله پهپادی نبوده و توضیح بیشتری درباره آن نداده بود. 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ مقامات مسئول سازمان انرژی اتمی  هم اطلاعات مشخصی درباره حادثه ارائه نداده اند. این در حالی است که روزنامه اسرائیلی جروزالم پست مدعی شد که «خرابکاری در یکی از سایت‌های هسته‌ای ایران در بامداد روز چهارشنبه دوم تیر خسارات سنگینی برجای گذاشته است».

جروزالم پست در همین حال افزوده است که تایید مستنداتی که به این روزنامه نشان داده شده، به طور مستقل امکان‌پذیر نبوده است.

photo_2021-06-24_11-37-53

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر