کد خبر: 80337
A

روزنامه «ساوت چاینا مورنینگ پست» در گزارش مفصلی در این رابطه نوشت: صرف نظر از کارایی یا عدم کارایی ماسک‌ها، با تعجب شاهد مد جدیدی از تصاویر کرونایی سلبریتی‌ها هستیم که ماسک‌هایی با برندهای مشهور روی صورت خود قرار داده‌اند. شَنِل، (به فرانسوی: Chanel) شرکت سهامی خاص کالای لوکس و خانه مد فرانسوی یکی از تولید کنندگان ماسک های لاکچری است. پایگاه اطلاع‌رسانی مد و لباس «هولا» هم نوشت: برخی از شرکت‌های مد و لباس سرگرم تولید ماسک‌های اختصاصی برای مشتریان مخصوص خود هستند تا همچنان متمایز از دیگران باشند.

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  روزنامه «ساوت چاینا مورنینگ پست» در گزارش مفصلی در این رابطه نوشت: صرف نظر از کارایی یا عدم کارایی ماسک‌ها، با تعجب شاهد مد جدیدی از تصاویر کرونایی سلبریتی‌ها هستیم که ماسک‌هایی با برندهای مشهور روی صورت خود قرار داده‌اند.

شَنِل، (به فرانسوی: Chanel) شرکت سهامی خاص کالای لوکس و خانه مد فرانسوی  یکی از تولید کنندگان ماسک های لاکچری است. 

 

پایگاه اطلاع‌رسانی مد و لباس «هولا» هم نوشت: برخی از شرکت‌های مد و لباس سرگرم تولید ماسک‌های اختصاصی برای مشتریان مخصوص خود هستند تا همچنان متمایز از دیگران باشند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر