کد خبر: 102270
A

آیت الله تبریزیان در همایش قابله ها در مشهد: زن هایی را می شناسیم که ۱۸ بچه به دنیا آورده اند+فیلم

آیت الله عباس تبریزیان که برخی محافل رسانه ای وابسته اش، او را حتی تا لقب آیت الله العظمی بالا برده اند، در همایش زن های قابله در مشهد حضور یافت. این همایش که کلیپی از آن در رسانه های نزدیک به آیت الله تبریزیان منتشر شده، با حضور صدها نفر برگزارشد هیچ کس در این مراسم از ماسک استفاده نکردند

آیت الله تبریزیان در همایش قابله ها در مشهد:  زن هایی را می شناسیم که ۱۸ بچه به دنیا آورده اند+فیلم
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت الله عباس تبریزیان که برخی محافل رسانه ای وابسته اش، او را حتی تا لقب آیت الله العظمی بالا برده اند، در همایش زن های قابله در مشهد حضور یافت.
 
این همایش که کلیپی از آن در رسانه های نزدیک به آیت الله تبریزیان منتشر شده، با حضور صدها نفر برگزارشد  اما جز معدودی از افراد، سایرین و شخص تبریزیان از ماسک استفاده نکردند.
 
گفتنی است قابله ها، زنانی بودند که دست کم ۷۰ سال قبل در برخی روستاها و شهرهای کوچک، مسئولیت زایمان را برعهده می گرفتند. این حرفه سالهای زیادی است که از بین رفته. با این حال پدر طب اسلامی  برای آنها همایش برگزار کرده است.
آیت الله عباس تبریزیان که برخی محافل رسانه ای وابسته اش، او را حتی تا لقب آیت الله العظمی بالا برده اند، در همایش زن های قابله در مشهد حضور یافت.
این همایش که کلیپی از آن در رسانه های نزدیک به آیت الله تبریزیان منتشر شده، با حضور صدها نفر برگزارشد  اما جز معدودی از افراد، سایرین و شخص تبریزیان از ماسک استفاده نکردند
volumeVideo: 38.50M | durationVideo: 00:05:54
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر