کد خبر: 96451
A

فیلم / آب‌گرفتگی بیمارستان سربندر و انتقال عجیب بیمار

ویدیوی منتشر شده در رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهد بیمارستان «‌راه زینب» در سربندر در بندر امام خمینی به دلیل بارندگی‌های اخیر به شدت دچار آب‌گرفتگی شده و فردی، برای رساندن بیمار به بیمارستان او را به دوش گرفته است.

فیلم / آب‌گرفتگی بیمارستان سربندر و انتقال عجیب بیمار

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ویدیوی منتشر شده در رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهد بیمارستان «‌راه زینب» در سربندر در بندر امام خمینی به دلیل بارندگی‌های اخیر به شدت دچار آب‌گرفتگی شده و فردی، برای رساندن بیمار به بیمارستان او را به دوش گرفته است.

محمد شنبدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر امروز  در بندرماهشهر با اشاره به جا‌به‌جایی نامناسب بیمار دیالیزی در بندرامام اظهار کرد: متاسفانه در نتیجه بارندگی‌های اخیر بندرامام، بیمارستان راه زینب این شهر حدود یک متر دچار آبگرفتگی شد و همین مسئله خدمات‌رسانی به بیماران را دشوار کرده است.

وی افزود: فیلم منتشر شده از یک بیمار دیالیزی بر دوش همراه خود برای جا‌به‌جایی در محوطه بیمارستان را رد نمیکنم و این نتیجه شرایط بحرانی اخیر شهر است.

شنبدی ادامه داد: با وجود اینکه امکاناتی از قبیل قایق و آمبولانس برای جا‌به‌جایی بیماران فراهم کرده‌ایم اما این شهروند خودسرانه اقدام به جا به جایی بیمار بر دوش خود کرده است.

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر اذعان کرد: تلاش‌ها برای تخلیه بیمارستان و اطراف آن توسط نیروهای امدادی ادامه دارد و هماهنگ شده است که خودرو مناسب و امکانات بیشتری در اختیار کادر درمان قرار داده شود.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر