کد خبر: 100133
A
این چه نوع صحبت کردن با مردم قم است

امیرآبادی فراهانی: پروتکل‌های بهداشتی در قم به شدت رعایت می‌شود/ دولت مردم را به خاک ذلت نشانده است/ آیت الله اعرافی عضو ستاد ملی کرونا است

عضو هیات رئیسه مجلس، با بیان اینکه در قم پروتکل های بهداشتی به شدت رعایت می شود، گفت: دولت مردم را به خاک ذلت نشانده و باید به جای پرداختن به حواشی، به وضعیت بورس رسیدگی کند.

امیرآبادی فراهانی: پروتکل‌های بهداشتی در قم به شدت رعایت می‌شود/ دولت مردم را به خاک ذلت نشانده است/  آیت الله اعرافی عضو ستاد ملی کرونا است

به گزارش دیده بان ایران؛ احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 30 دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی با اشاره به سخنان سخنگوی ستاد ملی کرونا درباره وضعیت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در استان قم گفت: آقای رئیسی سخنگوی ستاد ملی کرونا و همچنین دیگر سخنگوی پیشین این ستاد، ظلم زیادی در حق مردم قم داشته اند، کرونا درابتدا در قم شناسایی شد، اما آقایان قم هراسی را از آن زمان آغاز کردند.

نماینده مردم قم در مجلس یازدهم ادامه داد: آنها با حوزه علمیه هراسی، مراکز دینی هراسی و قم هراسی تلاش کردند تا نشان دهند این مراکز به نوعی کرونا را در کشور منتشر کرده است، در حالی که کرونا در قم شناسایی شد و اخیراً طی هفته گذشته بعد از 6 ماه مرکز فرهنگی قم و ستاد نماز جمعه و مصلی قدس پذیرای مشتاقان نماز جمعه بود که متاسفانه باز هم سخنگوی ستاد ملی کرونا علیه مراکز دینی سخن گفته و اعلام کرد که در این مراکز پروتکل های بهداشتی رعایت نشده است.

وی خطاب به سخنگوی ستاد ملی کرونا اظهار کرد: گزارش های غلطی به شما در این مورد داده می شود، بنابراین به آنها توجه نکرده و خودتان بیایید و از نزدیک شاهد رعایت پروتکل های بهداشتی در نماز جمعه و سایر مراکز قم باشید، ائمه جماعات قم از جمله آیت الله سعیدی، آیت الله اعرافی و آیت الله حسینی بوشهری همیشه با ستاد ملی کرونا همکاری داشته اند و حتی آیت الله اعرافی عضو ستاد ملی کرونا است.

امیرآبادی فراهانی تصریح کرد: این چه نوع صحبت کردن با مردم قم است، این نوع گفتار و صحبت های شما ظلم به مردم این استان است، بنابراین از خدا بترسید و این کارها را نکنید.

عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه دولت مردم را به خاک ذلت نشانده و باید به وضعیت بورس کشور رسیدگی کند، گفت: نیروهای انقلابی در مجلس قبل که وکیل الدوله نبودند، بارها اعلام کردند که وضعیت بورس سرانجامی ندارد، اما کسی به حرف ما گوش نکرد، متاسفانه دولتی ها مردم را تشویق به حضور در بورس کردند، اما امروز سکوت اختیار کرده و پاسخگو نیستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس قطعاً به موضوع بورس ورود کرده و خواهد کرد و از همه نمایندگان می خواهم درباره این موضوع عنایت ویژه ای داشته باشند، مقصر اصلی در بحث بورس دولت است نه مجلس؛ و دولت باید پاسخگوی مردم باشد، زیرا مجلس پیش از این نیز اعلام کرده بود که وضعیت بورس با روندی که دارد، به سرانجام خوشی نمی رسد.

وی در پایان ضمن عذرخواهی از مردم قم به دلیل اهانت های سخنگوی ستاد ملی کرونا، خطاب به مسئولان دولتی گفت: امیدوارم شما نیز بابت عملکرد و صحبت های خود از همه مردم به ویژه مردم قم عذرخواهی کنید.

منبع: خانه ملت

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر